Sysidans forum

Sysidans forum (http://www.sysidan.se/forum/index.php)
-   Tyger och tillbehör (http://www.sysidan.se/forum/forumdisplay.php?f=14)
-   -   Stoff & Stil (http://www.sysidan.se/forum/showthread.php?t=16756)

Lottan 2009-02-05 10:30

Stoff & Stil
 
Såg ni, såg ni, såg ni??? Det finns hopp för våren för nu har Stoff & Stils katalog kommit och himmel vad mycket det fanns att dregla över. Fastnade enormt för ett nytt klänningsmönster som bara ska beställas per omgående.
Vad fastnade ni för? Kan vara roligt att se vilka projekt ni startar såhär i gråa februari.

PrinsessanRosa 2009-02-05 10:49

Tjo! Jag ska åka till Stoff och stil nu i dagarna och handla till min handarbetsgrupp på Röda Korset. Gissa om jag blir nyfiken nu! Ska nog sno med mig ett par exemplar till kompisarna också.:p

aaaaaa 2009-02-05 11:29

Hjälp....ni har rätt, där är så mycket bra i denna katalog så jag tror det måste bli en tur till Malmö !!!

avsl090 2009-02-05 11:38

Tråden flyttad till fritt forum

Annette/forumvärd

Lottan 2009-02-05 15:22

Kicki-lott, skulle du vara intresserad av att köpa ut mönstret och skicka det till mig:confused:

PrinsessanRosa 2009-02-15 22:33

Klart jag hade gjort om jag hade sett din önskan innan jag åkte! Attans!:(
Det är bättre du hör av dig via sajtmejl nästa gång.

Delfintua 2009-02-16 07:08

:mad::rolleyes: Känner mig mobbad för min brevlåda har inte levererat nån katalog ännu.

Ploppan 2009-02-16 07:30

Citat:

Delfintua skrev: (Inlägg 110601)
:mad::rolleyes: Känner mig mobbad för min brevlåda har inte levererat nån katalog ännu.

Inte min heller så efter att ha vittjat lådan varje dag i 1,5 vecka vågade jag inte vänta längre utan beställde via hemsidan. Bläddra i den "katalogen" ger tyvärr inte samma känsla och jag glömde rätt mycket i min beställning dessutom. :(

Någon mer som råkat ut för att det står "levereras inom 7 dagar" på produktens sida men när beställningen är lagd står det att "leveranstiden beräknas till 12-14 dagar"? Är inte det ovanligt lång leveranstid för ett svenskt postorderföretag?

Jag fastnade för turkos manchester till en jacka, symärkena med klöver och seersucker i grönt/lime som ska bli ett par puffiga sommarshorts till sonen. Får jag till det blir det en enkel skjorta i vit bäck & bölja att ha tillsammans med shortsen.

Sophia 2009-02-16 07:35

Jag måste nog ta och beställa den där katalogen så att även jag får dregla lite. Jag har nog tyg så det räcker och blir över här hemma men titta kan man ju alltid. :rolleyes:

monicka 2009-02-16 09:10

Hhi, jag somnar med katalogen varje kväll...vill ha, vill ha! Måste dessvärre hålla lite i slantarna...men vi får se...måste sålla lite i vill haet och lägga en maxgräns för beställningarna. Suck! /M

Indra 2009-02-16 16:06

Jag och min syster beställde lite tyger och några mamma-mönster så snart ska det bli sy av. :) det börjar bli ganska trångt i alla befintliga kläder

Anne-Lie 2009-02-16 17:56

Jag trodde att det var bara jag som...........
 
inte hade fått katalogen. Väntar med spänning varje dag när jag skall hämta posten. Det var så mycket snyggt i den nya katalogen.
Men den som väntar på något gott......... väntar ofta för länge som min kära sambo säger!!!!!

Anne-Lie 2009-02-27 05:54

Efterlysning
 
Har alla fått Stoff och stilkatalogen nu? Jag har varit i kontakt med dem och efterlyst min katalog. Men har ännu inte fått den, vill titta på bilderna ordentligt innan jag beställer. Jag är så sugen på att beställa!!

Delfintua 2009-02-27 08:37

:mad: Min katalog har inte kommit. Säkert nån sniken granne som har den i sin brevlåda.

PrinsessanRosa 2009-02-27 08:52

Har två kataloger och bläddrar i stereo! *retas*;)


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 01:57.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.