Virkad mobil till barn
Jag är jakt efter en beskrivning på en virkad mobil att sätta över t.ex. sängen hos ett barn.
|
Hej.
Jag har mönster på snövit och dvärgarna. Är tänkt till en mobil, vet inte om det passar |
Jag är också ute efter en virkad mobil till barn!!
Har sett en helt underbar (ev. från 70-talet)med oika djur bla med ett lejon.Letat efter mönster till den men inte hittat. Någon som känner igen det eller har något annat mönster? |
Mönstret till mobilen
Kan man få mönstret på snövit-mobilen? :rolleyes:
|
Ja, det vill jag också ha =O)
|
Åh jag skulle också vilja ha mönstret till snövit-mobilen:)
|
jag vill oxå ha mönstret.:D
|
Det går jätte bra. Vet inte om jag ska kopier och skicka till er eller om jag ska skriva ner den i ett pdf-format. Vad blir bäst för er?
|
PDF är ju helt ok för mig
|
PDF funkar fint för mig.
|
PDF funfar fint även för mig.
|
Då får jag sätta mig och skriva ner den.
|
Stackare har du ingen scanner....
|
Lejonmobil
Jag har virkat både det med lejonet och snövit, hittade dem nu när jag letade grejor till mitt barnbarn. Kan leta reda på lejonmobilen om du vill ha mönstret. Om ingen annan redan har skickat det.
|
Jag skulle jättegärna ha mönster på lejonmobil om det går bra.;)
|
Nej jag har tyvärr ingen scanner, men det går bra i alla fall.
Jag skulle gärna vilja ha lejonmönstret om du hittar den. |
Jag ska leta rätt på det i morgon.
|
Lejonmobil!!!!
Ann-Marie,
Vill så gärna ha mobilen med lejonet! |
Har ni inga bilder hur dom ser ut verkar ju jättemysiga både med djur o snövit får ju beslutsångest :)
|
ni som vill ha lejonmobil
Jag har scannat och zippat mönstret så ni som vill ha det kan maila mig på knyppla@gmail.com så kan jag skicka det sen efter jobbet.
|
ok, jag mailar dig.
|
Nu har jag skickat till några som mailat mig. Jag vet inte hur man får tag på era mailadresser på sysidan och jag tycker det är enklare att hålla reda på vilka som fått om jag får mailet hem.
|
Siri L
Ditt mail har inte kommit fram om du har skickat det
|
hej
jag har också skickat ett mail.:D |
Ann-Marie,
jag har skickat det men min mail är lite seg ibland.Skickar det igen för säkerhetsskull. |
Ann-Marie
Även jag har mailat dig |
Jag tackar på dett avis så förstår du att det kommit fram iaf :)
|
Det måtte ha varit jättepoppis med mobiler på 70-talet, i mina böcker hittade jag även en med änglar och en med fiskar!!!
|
Åh, den hade jag när jag var liten. Kan jag inte få mönstret :D
denna hittade jag på nätet idag. Lite små kul |
Ni som väntar på snövit, den kommer. Har lite problem med pdf-mallen. Men det ordnar nog sig
|
|
Tack för spökmönstret, det var kul :-))
|
Tack Ann-Marie, så fin mobilen var med lejonet. Och det var den snövit jag hade. Skönt. Då slipper man skriva pdf.
|
Citat:
//Camilla:D |
Det var så lite. Man måste ju dela med sig när man hittar något så fint.
|
Jag skulle också gärna vilja ha mönstret på både lejonet och snövit mobilen. Om någon skulle vilja skicka mig.
jenny@liteniare.se |
Jag tar också gjärna emot beskrivningarna på både lejon och snövitmobilen.
Min mailadress är: aniobg02@student.umu.se |
Jag har mönster till en virkad mobil med lejon kanin elefant nalle tax och uggla
|
Citat:
Jag skulle vilja ha det mönstret om det går bra. Min mejl camillassida@hotmail.com |
Hejsan!
Vet att detta är en gammal tråd, men då jag oturligt nog har lyckats städa bort mönstret som jag fick på lejonmobilen innan jag hade hunnit virka den efterlyser jag den nu igen. Så är det någon där ute som fortfarande har den så får ni gärna skicka den till: aniobg02@student.umu.se Tack på förhand |
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:21. |