Vad har ni skrivit på era namnband?
Är i färd med att beställa namnband att sy på mina saker men kan för allt i världen inte komma på vad jag ska ha som logo.
Så vad har ni på era? |
På mina band står det Fröken Elin. Jag är lärare och då blir det lite extra kul tycker jag:).
|
Ja det var ju jättebra. Är också ute efter något som är lite personligt och gärna fyndigt.
Var beställde du dina band? |
På de som jag har beställt (och fick mail om idag att de är på väg) har jag "hjärtat mitt" och en omgång med "E.Wennerström" (till att märka upp barnens kläder). Jag har även några som det står "lilla jag" på.
ElinG: Kul idé!!! |
På mina etiketter står det: Sytt hos Design Aina
Och det är en symaskin på bandet, jag har en bild i mina album på hur de ser ut. |
Tackar! Mera mera...!:)
|
Jag har beställt med en trådrrulle som symbol sedan står det
Tygbiten Sydd av Tina |
På mina etiketter är det en trådrulle som symbol sedan står det
Tygbiten Sydd av Tina Lidell |
Jag har en rosa etikett med en liten älva på i svart. Bild finns i mitt galleri.
|
På mina band har jag min hemsideadress med ett lite roligare teckensnitt. Lätt för kunden att åter komma i kontakt med mig var tanken...
|
Jag har också min hemsideadress och en synål m tråd som symbol.Köpte även de som man kan stryka på och de fungerar jättebra att märka saker man sytt .köpte hos www.etikettverkstan.se
snabb o bra leverans . |
Hej,
Jag har B Wear - som står för Bodils kläder eller var rädd om. Min hemsida heter även den bwear, så på så sätt får jag tre betydelser i den. Har även en sax som klipper ett mått band framför texten. Svart botten med ljusblå text. Köpta på www.minanamnband.se, jättetrevliga och snabb leverans. |
Underbart! Jättebra också när ni skriver var ni beställt ifrån. Finns nog endel ställen att välja på.
|
jag ska beställa med namnet
Puss & Kram Made by patricia gillar det skarpt ler |