Vad har ni skrivit på era namnband?
Är i färd med att beställa namnband att sy på mina saker men kan för allt i världen inte komma på vad jag ska ha som logo.
Så vad har ni på era? |
På mina band står det Fröken Elin. Jag är lärare och då blir det lite extra kul tycker jag:).
|
Ja det var ju jättebra. Är också ute efter något som är lite personligt och gärna fyndigt.
Var beställde du dina band? |
På de som jag har beställt (och fick mail om idag att de är på väg) har jag "hjärtat mitt" och en omgång med "E.Wennerström" (till att märka upp barnens kläder). Jag har även några som det står "lilla jag" på.
ElinG: Kul idé!!! |
På mina etiketter står det: Sytt hos Design Aina
Och det är en symaskin på bandet, jag har en bild i mina album på hur de ser ut. |
Tackar! Mera mera...!:)
|
Jag har beställt med en trådrrulle som symbol sedan står det
Tygbiten Sydd av Tina |
På mina etiketter är det en trådrulle som symbol sedan står det
Tygbiten Sydd av Tina Lidell |
Jag har en rosa etikett med en liten älva på i svart. Bild finns i mitt galleri.
|
På mina band har jag min hemsideadress med ett lite roligare teckensnitt. Lätt för kunden att åter komma i kontakt med mig var tanken...
|
Jag har också min hemsideadress och en synål m tråd som symbol.Köpte även de som man kan stryka på och de fungerar jättebra att märka saker man sytt .köpte hos www.etikettverkstan.se
snabb o bra leverans . |
Hej,
Jag har B Wear - som står för Bodils kläder eller var rädd om. Min hemsida heter även den bwear, så på så sätt får jag tre betydelser i den. Har även en sax som klipper ett mått band framför texten. Svart botten med ljusblå text. Köpta på www.minanamnband.se, jättetrevliga och snabb leverans. |
Underbart! Jättebra också när ni skriver var ni beställt ifrån. Finns nog endel ställen att välja på.
|
jag ska beställa med namnet
Puss & Kram Made by patricia gillar det skarpt ler |
Jag beställde idag namnband jag tänker sy fast på min dotters befintliga kläder och dem jag syr till henne. Beställde från www.etikettverkstan.se Jag valde en symbol och hennes förnamn
|
På mina namnband står det på första raden "design" och på andra "Magdalena Nehm"
Jag kommer närmligen snart byta efternamn tiill Nehm. Beställda från www.vavnamn.se |
Jag beställde mina på www.etikettverkstan.se
De har så man kan välja färdiga bilder eller som jag gjorde ladda upp en egen. Plus att man kan välja själv vilken storlek man vill ha. Själv har jag bara mitt namn tills jag kommer på nåt annat =) |
Jag beställer från minanamnbande.se. Jag har "Made by Saga Design" och ett yin och yang märke på. I lila och grått. Funderade också på hemsideadress först.
|
Jag beställde mina från Vävnamn och det står Lottas syservice och mitt hemtelefonnummer. Nu är det så länge sedan jag använde dem så jag har glömt om jag valde någon bild. Ibland är man dock lite rädd för att använda dom, man vet inte hur detdär med skattmasen funkar när man syr och säljer lite utan att ha momsredovisningsskyldigt (usch vilket ord) företag.
|
"Design & Sömnad Sara R" och "Sömnad & Design Sara R" och "PP Design" på rosa band. ska beställa nya snart, där ska det stå min hemsidesadress.
|
Jag använder mina urgamla röda och vita etiketter som det står mitt namn på och så en förtjusande liten igelkott.. Det var min mamma som beställde dom för länge sen.
Jag planerar iaf att skicka efter lappar med texten: Lisa Örtman wash gently eller något liknande! |
På mina står det Sytt av Jennifer. De är benvita med blå text och bild på en symaskin.
http://www.vavnamn.se |
På mina står det endast Tjapp med ljusgrått på svart etikett. Tjapp betyder svart på samiska (stavningen lätt förvanskad dock...) och jag tycker det är ett häftigt varumärkesnamn.
|
Min kommer det stå Lithia Black på. Vit text på svart botten. Får mina via jobbet. (min chef är så snäll och fixar dem åt mig.).
/L |
Tack igen alla!
Har ff svår beslutsångest men har nu fått lite idéer. Verkar som minannamnband används mest. |
Nu har jag beställt mina namnband! :)
Det blev ett med mörkrosa band och rosa text och ett med svart band och lila text. Och texten? *GOBLIgobli* Helt rappakalja, men det där kommer ifrån att när vår dotter började babbla på som attan vid ca. 1-årsåldern så tyckte jag att det lät som "goblgobl" så då blev det gobligobli. :D |
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 17:10. |