Grytlappsbytarring?
Efter att ha varit med på två synålebytarringar så undrar jag om det finns intresse attt byta grytlappar? Grytlappar kan ju både sys, virkas, stickas och tovas til en ganska lätt uppoffring. (tror jag). Någon intressent?
|
Gärna. Ska det vara en eller två grytlappar? Till bruk eller till lyst?
|
JÄPP - är väldigt gärna med :D O har samma frågor som föregående "talare" :p
|
Citat:
|
2 stycken är ok. Nåt speciellt tema; typ djur, årstid, mat..... :confused: Datum när de skall vara klara att skicka :confused: Datum för sista anmälningsdag :confused:
|
jag är också intresserad och vill veta lite mer.
|
hade tänkt mig inget speciellt tema och vi kan väl säja 1 månad fr o m idag.. Maila mig era adresser ni som vill va med.
|
Jag vill gärna vara med. 2 st ok för mig med.
Åsa |
Två stycken?
Då har jag nog inte tid, tyvärr. |
Kan vi inte göra det som en swapp? att gör man två grytlappar får man tillbaka två st gör man en får man tillbaka en. För du kan ju flera vara med.
Åsa |
Jag är gärna med!
Låter roligt! Är gärna med, ska det vara en eller två? Hälsningar Gerd:)
|
Har funderat ut vad jag ska göra så då återstår som sagt bara frågan om en eller två ?
|
Ja, vad tycker ni? 1 eller 2? Vill ju att så många som möjligt är med och har tid att göra grylapp/ar.
|
Grytlappsbyte
Det vore kul en eller två grytlappar spelar mej ingen roll
Men det mest brukliga är 2 st. i "min butik" säljer vi både st och i par. Dom vi säljer styckvis är som regel lite större. ca20*20 cm brukar vara i par. MVH Doris |
Tja - själv hinner jag med 2 - startade igår ;) ,
men det är helt ok för mig med 1 oxå ! |
Jag är nästsan färdig med 2 grytlappar så jag röstar för det. När vet vi vem man ska skicka till? kram Mia
|
Citat:
|
grytlappar
Jag vill gärna vara med om det inte är för sent
Inga-Lill |
Grytlappsbyte
Jag kan göra två grytlappar, om ni andra tycker
det blir bra. Hälsningar Gerd:) |
Dom som jag fått adresser till kan alla göra två stycken. Dessa är:
eva karlsson inga-lill fridh doris hast åsa s birgitta lindström maria eriksson. När tycker ni att jag ska skicka ut vem som ska skicka till vem? |
Grytlappsbyte
Skicka ut så fort du fått alla adresser.
Doris |
Nu är adresserna dit vi ska skicka våra alster utskickade dock ett problem. Hittar inte någon Eva Karlsson som har adress Vikbolandet. Jag själv ska skicka till henne och Eva ska skicka till Doris enligt min lista. Kan ju inte meddela Eva karlsson var hon ska skicka sin grytlapp om jag inte kan kontakta vederbörande. Om detta inte löser sig så får Doris min grytlapp..
|
TACK för adressen - när skall vi skicka ? samma datum allihop eller?;)
|
Jeanette: Eva Karlsson/Vikbolandet/ var med på julswapen (om du kollar under quilt) som nyss avslutades och Rae skickade ut till alla och har kanske kvar hennes adress - kan ju kolla i alla fall :)
|
Eva Karlsson hittad. Ringen sluten.
|
Har postat mina grytlappar idag, hoppas det var ok ?:)
|
Mina postas imorgon fredag.
|
Grytlappar
Nu har jag skickat grytlapparna till Inga-Lill(tyskland)
Ha det gott igelkott Doris |
Hej alla glada duktiga grytlappsbytare! Jag har idag fått ett brev med så fina grytisar vackert broderade (foto kommer snart)Men från vem???:confused: Har mina klara men ej hunnit skicka dem ännu.Kram fr Eva
|
1 bifogad(e) fil(er)
Hej, jag fick fina röda stickade grytisar av Birgitta i fredags och idag flög mina iväg med posten :)
|
Fick mina idag av fröken/fru Eriksson. Jätetfina med julänglar.
|
Citat:
|
Tack!
Tack Jeanette! Fina och välgjorda , storleken passade. Kul att få veta vem som sytt.:)
|
Hej! Jag ska nu lägga brevet på lådan med mina grytlappar. Håll utkik nästa vecka Doris.Kram fr Eva
|
Tack Eva
Vilka fina grytlappar jag fick av Eva .Än en gång tack. Doris |
Tack Inga-Lill för dina tjusiga grytlappar. Jättekul med virkade grytlappar eftersom jag inte kan virka själv.
Mina åker med brevbäraren i morgon, hann inte med postis i dag. Lådan töms 17,00 och jag började arbeta 15,30. Åsa |
TACK Åsa !:D för de jättefina, juliga, ovanliga o välsydda grytisarna + glögglappen ;)
Kom till användning direkt igår kväll - och EN RIKTIGT GOD JUL till alla er tjejer !!! ... vi kan kanske dra igång en ny ring med nåt kul tema nästa år..:p |
Tack Birgitta. Kul att du gillade mina grytisar.
Åsa |
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 18:25. |