Nåldyne-bytesring
Har sett tidigare att ni har sytt nåldynor och bytit. Någon som är sugen på att göra det igen?
|
Är gärna med igen.
|
Härligt. Vi inväntar väl lite fler medlemmar.
|
Hänger gärna med men vet inte hur de fungerar :)
|
Så här funkar det:
Vi inväntar lite mer folk, kanske så vi blir 5 st. Sen sätter vi ett datum, ungefär tre veckor framåt. Det datumet ska nåldynan vara klar. Under tiden ska alla i "ringen" maila sin adress till mig och när nåldynorna är klara så blandar jag adresserna så alla får varsin adress att posta till. Man får använta vilket material man vill, quilt, tova, bodera, hur man vill. Har jag glömt något? |
Låter hur kul som helst :)
|
Ja, bra att du också tycker det! Så vi kan ju börja klura på ideér sålänge, så börjar vi kanske till helgen?
|
Förlåt att jag stör, men jag bara måste rekommendera sidan www.craftster.org/forum här också (inte istället för denna bytesring, men som ett komplement:D). De har MASSOR av olika byten (swaps) man kan vara med i. Jag är helt beroende av dem nu: gör massor av saker som jag byter med andra. Där är mest amerikanska medlemmar (men de är över 65000 medlemmar så det finns från överallt). De vill jättegärna ha in folk från andra länder också.
|
Låter kul ! Har varit/är med på lapptäckesswappar men hur fungerar detta :confused:
|
Jag kan tänka mig att vara med!
Birgitta-L: Som Jennifer86 skriver så tillverkar du en nåldyna på valfritt sätt och så mejlar du din postadress till Jennifer. Sedan får du en postadress av Jennifer86 som du ska skicka din nåldyna till. Adressen har Jennifer86 dragit slumpmässigt i bland deltagarna. Någon av de andra kommer då få din postadress och skickar sin nåldyna till dig. |
Jag vill också vara med!
|
Byter gärna nåldyna!
Är gärna med på byte av nåldyner. Låter jättekul tycker jag. Gerd:)
|
gavagai, Sara, ville du vara med? Eller bara tipsa?
|
jag vill gärna också vara med :)
|
Maila era postadresser till mig: Jennifer_Sandberg86@spray.se
Skriv erat sysidan-nick också så blir det enklare för mig //Jennifer |
När ska vi vara klara då? Hur lång tid behöver ni?
Dessa vill vara med: Jag (självklart...) Jeanette Meg Birgitta Cecilia Karin Gerd Cathrin Vill Sara vara med? Eller? |
Jag tänkte ju bara börja sy lite i kväll, men det gick fortare än jag trodde så min är redan klar.....
|
Usch vad du var effektiv då :) en annan får ju dåligt samvete.... Skämt å sido skall väl inte ta så lång tid med en nåldyna men om nån vecka bör man klara av det eller......
|
Men ska vi säga måndagen den 23 okt? Det är v. 43. Kan det var lagom? Eller är det för långt? Kort?
|
För min del oki
|
Låter bra!
|
det ska bli jättekul! =O)
|
Låter bra för min del.
|
Jag står nog över den här gången. Är med i andra byten, som tar en massa tid. Men i framtiden är jag intresserad!
|
Datum blir bra och detta ska bli kul :p
Liten fråga bara - ska dynorna kunna användas eller bara vara "till lyst" ? Tänkte mest på hur jag skulle göra undersidan så den ligger plant/stilla... mockabit kanske ? |
Det får man väl välja själv. Det är väl bra om man kan använda den, men tja... Vad säger ni andra?
|
Jag behöver ha adresser av er som inte redan har skickat.
Slutdatum är 23 okt, är alla med på det? |
Är det för sent att få vara med?
|
Nejdå, du är varmt välkommen! Maila din postadress till mig bara: Jennifer_Sandberg86@spray.se
|
Jag mailade min adr till dig, om jag får hänga på förstås:D
Åsa |
Jadå, bara ni hinner få klart en nåldyna till 23 okt så är ni välkomna.
|
23 oktober låter fint.
Ser fram emot att få en fin dyna på posten! |
Nu saknar jag bara adress från Gerd, Karin och Cathrin.
|
men jag mailade ju till din adress...två mail tom...försöker väl igen då imorgon
|
Hur går det för er!
Jag blev klar med min nåldyna igår, blev riktigt nöjd. Men i morse fick min son syn på den och blev förälskad, så nåldynan befinner sig just nu på dagis :D Får sy en till helt enkelt:p |
Jodå; sydde en - som jag inte blev helt nöjd med o slängde...
Nästa: bra - tog den själv för det var så kul att sy dynor... Sista: färdig ! (har lagt in en bild). Ska bara fixa nån sorts kuvert nu, sen är den iväg:D |
Skicka den inte förrän 23 oktober bara. =O)
Alla ska skicka samma dag (annars får ni skicka dagen efter om ni inte kan posta den just den dagen). |
Aha :eek: Tur att du sa det - annars hade den gått iväg för tidigt faktiskt, men nu vet jag:p
|
Blev precis klar med min nåldyna. Bara så ni vet.
|
Så bra =O) Det ska bli spännande!
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 02:46. |