mega hoop
Var hittar jag broderier till mega hoop?
Inga-Lill |
Husqvarna har ju flera kort för mega hoop. Namnen på dom börjar oftast med mega.
|
Kort
Tack! Men jag vill ha enstaka broderier.
Inga-lill |
Vad är det du söker?
|
|
Någon här som kan tipsa om gratis mega broderier?
|
Hej!
Är det inte bara att ta en stygnsättning och förstora upp? :) Eller har du en hoop som måste vändas efter det att halva är broderad (såsom Janomes Giga Hoop till MC 10001)? /Gunilla |
Vet ej Har aldrig gjort stora broderier men tänkte kanske att det fanns stora färdiga att ladda ner
|
Min största båge är 150 x 360. Jag har kanske fel om jag kallar den för Mega...
Jag saknar vackra broderier som passar i detta avlånga format att användas t ex till kuddar stolsdynor etc. |
Nu har jag kommit en bit på väg! Gjorde en röd sammetskudde med guldbroderier i dagens Redwork (tidigare inlägg) Så jättefint!
|
Helen vad har du för maskin?
|
Husqvarna Designer I
|
1 bifogad(e) fil(er)
Hej!
Här kommer mitt tulpanbroderi ganska rejält uppförstorat (ca 150 x 335 cm). Jag har själv ingen sådan här hoop, så jag kan inte testa :cool:. Vi får se det som ett experiment. Färgerna finns beskrivna i jpg. /Gunilla |
1 bifogad(e) fil(er)
Hej!
Ett experiment till :). En av uppsättningarna i Decorative Corners från Clipartopolis (gratis clipart som jag provade att stygnsätta igår). Satte nu ihop två stycken och förstorade upp. /Gunilla |
Tack så jättemycket. Har laddat och det ser fint ut. Skall kolla vidare i morgon. Tusen tack!
|
mega
Tack Gunilla!
Jag ska pröva imorgon. Inga-Lill |
Fortsättningen blev...
att jag köpte ett nytt program - 4 D Embrodery Extra så tack alla här på sysidan för all hjälpsamhet som visats för alla mina "dumma" frågor kring broderier!! Ovärderlig hjälp! Nu skall allt funka så jag kan börja fotografera min "skapelser". Trevlig helg på Er allesammans! |
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 15:49. |