Jag också.........
Ann heter jag och blir 35 år den 6 Maj..
|
Jag heter Karin och fyller 20 den 5. april. :D
|
Hej!! Åsa och Eva Grattis den 15/3, försökte samma dag redan men batterierna var slut på trådlösa tagnetbordet så den skrev typ vad den ville.
Men här kommer många kramar!! |
Anne här:-)
Fyller 32 år den 25 juli. (var tvungen att tänka efter hur gammal jag blir):D |
Förstår vad du menar, Lillan4! Jag säger att jag är 38, fast det är flera mååånader tills dess :D
Har uppdaterat födelsedagslistan. Tänkte lägga hit den, men den är för stor :(. Får göra den mindre på något sätt... |
1 bifogad(e) fil(er)
Det här borde gå, men det är inte snyggt...
|
1 bifogad(e) fil(er)
Jag tog mig friheten att ordna sidan i lite jämnare kolummer för att få den mer lätt läst. Plus att jag sorterade på ålder också.
Vilket jobb du gjort Irene. (applåder) Medelåldern på medlemarna är 36,3 år |
Apråpå att tänka efter, i en jobbansökan jag skicka här om dan så skrev jag att jag är 31. Det har jag trott hela året men jag blir ju 33...:rolleyes:
|
:D Vad roligt ,jag lägger på 10 år och får då veta att jag ser så många yngre ut, har blitt 59. i feb samvatt ;)
(Får gå in göra tillägg.) Ja vi ska vara precis,,,16 feb 1946.:D |
Det är just det, filen får inte vara större än 100Kb... Har gjort filen i Excel (favvoprogrammet ;)) från början, innehållande tre blad sorterade i olika ordning. Den här listan var sorterad efter födelsedatum, en annan efter ålder och en tredje efter alias. Men jag kan inte bifoga t ex en PDF-fil (som alla kan läsa) och alternativen var inte så många... Kändes inte vettigt att bifoga en xls-fil (52Kb) eftersom alla inte har Excel.
I alla fall så blev det en txt-fil. Kolumnerna var jämna för mig, men tabbar är tabbar och dom hamnar olika för alla :(. Jag har inte räknat ålder, eftersom jag skrev in födelseår, men i genomsnitt är vi född i augusti 1968 och då är "Ann-Sofie" närmast (i maj). Christer och Ulrika: Visst hade det kunnat vara något att kunna bifoga PDF-filer! Internets vanligaste filändelse (för download)!!! |
Håller med Irene, det vore bra med möjligheten att bifoga pdf-filer. Nu fick jag zipa pdf-filen vilket känns lite onödig.
|
Grattis Mia
Grattis på födelsedagen Mia.
Hoppas du får en riktigt fin dag. Men ikväll blir det väl ingen pizza? Kramis Maud |
Tack så mycket, Maud. Nej du, ingen pizza ikväll ...det är ju våffeldan!!!
Kram Mia |
Citat:
/Gunilla :D |
Jag ligger trea/tvåa på listan.. Vad stolt jag är *skratt* :rolleyes:
Tyvärr är jag inte yngst..*känner mig gammal o grå* Får man lov att känna sig gammal när man är inne på sitt 19:onde år??:p |
| Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 02:44. |