1 bifogad(e) fil(er)
Hejsan!
Här kommer min Snögubbe-applikation som finns på bild här: http://www.sysidan.se/albums/viewpiclarge.htm?ID=20120 Jag har använt fleece som grundtyg och fleece som applikationstyg också. Det fungerade jättebra, och jag hade vanligt rivbart under och tunn, klar solvy ovanpå grundtyget OCH ovanpå applikationstygerna. Första sömmen syr fast "snötyget" (man klipper bort det som är utanför), andra sömmen syr fast hatt-tyget (som man också klipper rent). Till halsduken använder man med fördel en melerad tråd i valfri färg, så att den blir randig. /Gunilla |
Tack Gunilla TOPPEN!
Lena i virkvarn |
Jättefin Gunilla.
Tusen tack =) |
Tack tack för din jättefina snögubbe... Den ska jag brodera.
Kram Irre |
Hej!
Kul :) hoppas den fungerar bra. Jag broderade en spegelvänd variant idag. Otroligt smidigt att göra applikationer med ett stygnsättningsprogram och brodyrmaskin. Det är nästan fusk ;) God Jul & Gott Nytt År! /Gunilla |
Tackar så mycket :)
|
1 bifogad(e) fil(er)
Hej!
Här kommer lite godis för den som gillar lakritskonfekt :D Två stygnsättningar - lakritskonfekt "huller om buller" och i en rand. Färgerna ska vara: vit ljusblå gul ljusrosa rosa orange brun svart /Gunilla |
Tack snälla Gunilla, dom var underbara.
|
Du är så generös Gunilla, nu har jag hämtat flera bilder och lagt dom tillsammans i min "Gunilla Hultin mapp", jättekul! Du är fantastisk!
mvh Birgitta |
Såklart vi gillar lakriskonfekt.Perfekt som bård till godispåsen.
Kul med överraskningar från dej. |
Tack tack Gunilla du är ju så gullig.
|
Tusen tack Gunilla. Jätte fina.
|
Verkligen fina, tack så mycket Gunilla du är så duktig och givmild.
|
Tack för "godiset"!!
Lena |
TACK
Tack snälla Gunilla för alla fina mönster du hade för nerladdning,tumme upp för sådana som dig
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 02:50. |