Jag kommer gärna på torsdag!
Äntligen har jag fått ordning på schemat och har torsdagarna fria :) /Maria |
Så roligt Maria! Ses i morgon!
|
Är sugen på att beställa från tyg.se, är sugen på lite nytt tyg (syrummet är äntligen klart:D) Tänkte om det är någon mer som är intresserad. Frakten går på 6,95 euro (gratis om man beställer för över 125 ;)) Ses på torsdag!
|
Oh! Jag ska kolla tyg-sidan! På torsdag kan jag nog inte träffas tyvärr! Jag fick något slags hjärnsläpp och bokade in bio!
|
Var ska vi träffas på torsdag? Jag har lite problem med barnvakt, men hoppas att det löser sig. Kollar också på tyg.se. Lite extra tyg i hyllan kan ju inte skada...
//Katrin |
Vi kan ju alltid göra ett nytt försök hos mig på torsdag, hoppas då på sovande barn men de är ju svårt att veta innan ;) Om ni vill? Vill också vara med i beställa... Tror jag, har ju inte kollat än men nåt lär väl finnas :)
|
Är supersugen på att sätta igång och sy något så ska bli en titt på tyg sidan.
|
Skönt att du mår bättre Jessica, hemma hos dig på torsdag låter bra.
|
Oki, hos mig kl 19 på torsdag! Så hoppas vi att de går bättre :)
|
Låter bra det, syns på Torsdag.
Borde man ha tyg.se beställningar klara tills dess? |
Ni måste säga till om ni tänker beställa redan på torsdag! I så fall kan jag sätta ihop min beställning i morgon och kanske maila den? Vill inte missa att beställa tyg! Är i sytagen nu.
//Cecilia |
Men ska vi säga så, beställa på torsdag? Så är det bara att maila listan om man inte kan komma.
|
Låter bra det, ska försöka hinna kolla i gömmorna vad jag har och i huvudet vad jag vill göra :)
Syns imorgon! |
Inget tyg beställdes, vi tar de på torsdag i stället! Så ni vet :)
Stina, du glömde tidningen här, så trevligt :p Tar med den nästa gång ;) |
Så bra att det inte blev någon beställning för jag hann inte riktigt kika. Nästa vecka kan vi vara hos mig om ni vill? Såg f. ö. en bra film på bio i går. "En dag". : )
//Cecilia |
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 18:46. |