Hej du uppmärksamma kille Krille!
Vad roligt att du kommit med och har märkt att här är vi INTE missunnsamma minnsann! Heja på sysidan och den frikostiga hjälparandan som florerar här. Nätets Bästa Sajt!Kram till alla TESS! |
1 bifogad(e) fil(er)
Hejsan!
Nu närmar sig Halloween-helgen igen, så jag har passat på att stygnsätta en läbbig döskalle. Kommer här. Den har tre färger, men är gjord så att det går att brodera enbart sista färgen (svart) eller första och sista färgen (vit och svart)... Hälsningar Gunilla |
Tack snälla Gunilla, generös som vanligt och fint motiv.
|
1 bifogad(e) fil(er)
Fint motiv, haha :D
Här kommer ett benrangel också (en färg), för lite större hoopar. Är stygnsatt med en knapptryckning, så det är inte mycket arbete nedlagt här. /Gunilla |
1000 röda rosor till dig som är så snäll och delar med dig av dina fina broderier, de kommer väl till pass till både småflickorna och till delite äldre o tuffa pojkarna.Jag är jätteglad för dom.
Kramar från Doris L. |
Massor av tack. Du är verkligen generös.
ElisabethS |
Hej Gunilla och tack för att du delar med dig dom är jätte finna, hoppas att jag också lär mig att styngsätta har 3D PROFESSIONAL + att jag nyligen köpt 3D SKETCH det verkar bli intressant och se hur det blir med det. Än en gång tack.Karin
|
Tack för döskallen Gunilla den var jättefin
(om man nu kan säga det om en döskalle);) Britt |
Tack Gunilla!
Tack för dödskallemönstret!!
|
1 bifogad(e) fil(er)
Hej!
Kul att ni gillar döskallar ;). Här kommer en pumpa som det lyser om... man kanske kan använda självlysande tråd till första färgen... /Gunilla |
1 bifogad(e) fil(er)
Hej igen!
Nu har jag kombinerat ihop skelettet med pumpan (förminskad), så att skelettet bär på pumpan. Skelettet har även fått en vit bakgrund. /Gunilla |
1 bifogad(e) fil(er)
Hej!
Broderade skelettet o pumpan på en linnehandduk med svart bård... och så här blev det: |
Tack snälla för alla fina motiv du lägger ut. Har laddat hem de flesta.
Marina:) |
Tack snälla, inte bara för alla fina motiv, utan även för att du är så hjälpsam när vi andra behöver hjälp! :)
|
Ett jättetack!
Vilken läcker dödskalle.....kommer att pryda sin plats i många olika sammanhang. Det är bara fantasin som sätter gränser. |
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 13:08. |