Har ni fått september-tidningen ännu? Visst känns den lite annorlunda? Lite fräschare? Om inte annat så går alla byxor ända ner till backen i alla fall. :p
Min prenumeration går ut i november, så de har ytterligare ett par nummer att övertyga mig på, men jag ger 9:an godkänt. /Mia |
Ja, jag tyckte att det var en del fint, både wraptröjan och chaneljackan tex.
Jag saknar dock att kunna beställa tygerna, vi får se vad de kommer med för lösning där. |
Jag tyckte också att den kändes fräschare. Jag betalade in 160kr i början på augusti, och nu med det senaste numret fick jag ett nytt inbetalningskort på 160kr. Förstår inte vad dem håller på med.
|
Har någon fått oktober numret än? Eller är det bara jag som ingen fått?
|
Jag har inte heller fått min tidning. Suck!!
Känns som om det är samma visa varje månad. |
Jag har precis tecknat mig för en provprenumeration och enligt info-mailet skulle första numret anlända 15-10-2010 och vad jag förstod var det oktobernumret som skulle bli mitt första.
|
I dag har min tidning kommit.
Men öppnar den inte förrän i morgon då jag har lite tid över:) |
Tidningen kom idag och jag blev riktigt överraskad. För första gången tyckte jag inte att deras pluskläder såg ut som cirkustält! Ja hela tidningen känns fräschare faktiskt :D
|
Har dom någon ny hemsida? Tyckte det var trevlig att kunna bläddra lite i tidningen innan man köpte den, men gamla hemsidan funkar i alla fall inte.
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 04:29. |