Sysidans forum

Sysidans forum (http://www.sysidan.se/forum/index.php)
-   Swap (http://www.sysidan.se/forum/forumdisplay.php?f=28)
-   -   Jul-swap? (http://www.sysidan.se/forum/showthread.php?t=10995)

ElisabethS 2007-10-17 11:46

Citat:

Birgitta-L skrev:
TACK tjejer för alla snälla tillrop ! Ska skänka er en tanke när jag (förhoppningsvis) doppar tårna i Fontana di Trevi :D
o kanske hittar man en tygbutik ......

Ha det så skönt. Vila och njut nu av din resa. Sen återkommer du till det roliga swappsorterandet.

Birgitta-L 2007-10-22 18:01

Tillbaka i verkligheten !
Jag har precis mailat ut regler + min adress i en bilaga till er alla (det var mååånga denna gången -:D ) så ni som INTE fått nåt mail från min hotmail idag - var snälla o hör av er snarast , tack

Och - ja - jag doppade fötterna i Fontana di Trevi - hi hi fast man inte fick , vi hade det jättetrevligt och helt ok väder och trött i benen blev man!

hannes 2007-10-22 18:31

Citat:

Birgitta-L skrev:
Tillbaka i verkligheten !
Jag har precis mailat ut regler + min adress i en bilaga till er alla (det var mååånga denna gången -:D ) så ni som INTE fått nåt mail från min hotmail idag - var snälla o hör av er snarast , tack

Och - ja - jag doppade fötterna i Fontana di Trevi - hi hi fast man inte fick , vi hade det jättetrevligt och helt ok väder och trött i benen blev man!

Hvor många er med i jul-swap?

Kickelina 2007-10-22 18:35

jag måste tyvärr hoppa av den här gången. jag hinner inte. jag pluggar på halvtid och jobbar ca 85 % och har hus och familj. det fungerar inte att sitta i källaren och sy då.
hoppas att jag kan vara med i framtida swappar.
Det ska bli roligt att se vad ni andra gör för fina saker.
Christina

Birgitta-L 2007-10-23 07:32

Vid en snabb genomräkning blir det 13 st ! rekord eller ???

hannes 2007-10-23 08:00

Citat:

Birgitta-L skrev:
Vid en snabb genomräkning blir det 13 st ! rekord eller ???
Det lyder godt! Nej rekord er det inte, i hvert fald den förste swap: husblock til venskabstäcke, var vi 16!

Asilas 2007-10-23 08:31

har meddelat till swap:aren vi mail förut att jag inte kan vara med...men vet inte om det gått fram
så tyvärr så kan jag inte va med denna gång//Åsa Ekekrantz

Birgitta-L 2007-10-23 08:41

Jodå Åsa - det har gått fram! synd - men tyvärr är ju tid en bristvara o man får alltid välja vad man hinner ....:( men nästa gång hoppas jag du kan vara med :D

Rae 2007-10-23 15:12

Nu har jag lagt up bilder på mina Jul block som jag skickar till dig, Birgitta, imorgon. Ville få iväg de innan något annat kom i vägen! Titta inte om ni vill vara överaskad, ni andra!
Det ska bli spännande att se vad jag får i November.
Rae:D

Birgitta-L 2007-10-23 16:07

Wow - snabbis !!! o jag som bara har hunnit lägga fram tyger för att välja ;)
Ursnygga!! - o det gav mej fler ideer
Skriver här till dej - och er alla andra - när jag fått blocken så ni vet att inget kommit bort på vägen !
(puh - tur att det är långt kvar till 20 nov)

Birgitta-L 2007-10-26 07:28

RAE-dina välsydda o ovanliga block kom igår !
och tack för hälsningen
(alltså-var inte meningen att jag skulle öppna kuvertet men det var min man (!) som promt ville se... ):D

Pysseltant 2007-11-11 11:19

Nu är mina block färdiga, jag skickar dem till dig, Birgitta i morgon.
Ifall ni är nyfikna så finns de inlagda på min sida. Så nu är det nästa väntan på blocken, det är alltid lika spännande. Kram från Ingrid:)

patchworker 2007-11-11 21:55

Hej Birgitta
Jeg håber, at du har modtaget mit bidrag til Jule SWAPPEN og at du kan lide portostoffet.
Mange hilsner fra Esther :)

Birgitta-L 2007-11-12 17:47

Esther o AnneLise - era vackra block kom idag ! (åh vad det är kul att kolla brevlådan när man är swappare :D )
o TACK för tyget i portobyte (har ni pratat samman er om färgerna eller ? för de passar väldig bra tillsammans )

patchworker 2007-11-12 23:21

Dejligt at høre Birgitta, at du kan bruge porto stoffet. Heldigt at vi har ramt rigtigt, uden vi har talt sammen.
Venlig hilsen Esther

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 09:29.