ElinM och zickzacks block damp ner i lådan idag.
Har nu tre block hemma men ska skicka ett strax. Rae! Hoppas din mamma är på fötter snart igen, skicka varam krya-på-dej-hälsningar från ett kallt norden :) |
Hej!Hej!
Fick en email ifran min man...Emmas vadderade kuvert med Pysseltant's block ar nu hemma hos mig och vantar. Det ska bli roligt att komma hem och satta igang igen, men tyvarr drojer det till mandadsslut. (Jag har inte varit helt sysslolos, utan har broderat och kviltat en del aven har...bra terapi!) Hoppas ni har overseende. Mamma borjar ma battre, sa jag haller tummarna att det inte blir nagra aterfall. Andra syskon kommer nu till helgen sa det blir rena slakt traff. Har firas St. Patrik's Dag med buller o bang! Och solsken. :-) Halsningar till er alla och tack for alla snalla onskningar. Rae |
Hej Rae, Ja vi får hålla tummarna så att allt går som det ska,
Hoppas det kommer något block till mig snart också, vill verkligen sy nu. Ha en härlig släktträff och en St. Patrik's Dag ! / Ingrid |
Hej Zickzack!
Här kommer en liten undring från Skåne, kommer det något block till mig snart? Jag väntar ivrigt och förväntansfullt! Vårhälsningar till alla! Trikken:) |
å ja längtar hoppas att det snart börjar rulla igen.
|
Fotovarning
Hej på er!
Jag tänker lägga in lite foton i mitt swap-album på vad jag gjort hittills. Ville bara varna lite; ifall ni gärna vill ha det som överraskning så får ni inte titta så noga på "nya bilder". Skickar snart nytt till dig ZickZack! /Elin.M: |
Såg ett toktäcke bland bilderna idag.. Då blir man så insprerad tycker jag.. Nu har ju den redan varit en sväng om här, men ändå :)
De fick mig att tänka på hur mitt egna kunde tänkas se ut, men jag la ner de eftersom jag knapps kommer ihåg hur de såg ut när jag skickade iväg det! :confused: Fast de gör de hela mer spännande ;) /Emma |
Jag kommer inte heller ihåg riktigt hur mitt såg ut eftersom jag glömde fota det innan jag skickade iväg det. Det blir än mer spännande att se hur det ser ut när det kommer tillbaka.
Hade nog tänkt iaf. att det kunde bli en kudde.:) |
Nu i kväll postar jag Rae´s block och Zickzack´s block till ElisabethS.
Förlåt uppehållet men nu "rullar" det igen. |
Citat:
|
[QUOTE=Villsy;135447]Nu i kväll postar jag Rae´s block och Zickzack´s block till ElisabethS.
QUOTE] Hej Nar jag tittar pa min lista sa har jag det att du har foljande block: ElinM:s Zickzack:s och Trikken:s Min block skickade du till ElisabethS redan den 2/3 Vilken block har du hemma nu? Trikken:s? da bade det vara ElinM:s som du skickade vidare med Zickzacks. Rae |
Hej alla.
Och särskilt anna-Karin. Flytten tog mer tid och energi än vi räknat med, men nu börjar det ordna upp sig... Snart har jag kommit ner till lådan med swaparna, och kommer att ta den ena och göra klart så fort jag nånsin kan. Ledsen om jag stoppat upp processen, men det är inte bortglömt eller struntat i . //ann |
Rae! Har bara Trikkens block hemma nu.
Ditt block låg kvar hemma! Eftersom jag inte kommer iväg själv till posten just nu så skickade jag det med mannen - trodde jag. Men det låg som sagt kvar hemma...till igår. Ursäkta trasslet. Hoppas det rett upp sig. |
Hej Zickzack, jag visste inte att du höll på att flytta, sånt tar ju alltid tid. Hoppas att allt gått bra, det ska bli kul när det kommer ett block från dig.
Hälsningar Anna Karin:) |
Hej!
Min mor ar battre sa jag kommer hem till Sverige pa sondag. :-) Läges kontroll slutet av Mars: ElinM...............har Syofta:s block Zickzack.........har Parthenos & ElisabethS:s block Trikken...........har inga block Gympaemma...har inga block Rae.................har Pysseltant:s block Trugen............har inga block Kickelina........har inga block block Villsy.............har Trikken:s block & har postat Gympaemma, ElinM & Zickzack :s block ? ElisabethS......har Rae:s block Parthenos.......har Villsy, Kickelina & Trugen:s block Pysseltant.......har inga block Syofta...........har inga block For de som har flera block...kan ni skicka ivag de sa snart ni ar fardiga med en (inte vanta att skicka tills flera ar fardiga). Tack. Stämmer det inte kan ni säga till. Jag kommer att försöka lägga ut läges kontroll med jämna mellan rum så att ni ser var era block befinner sig. Fortsätt att posta här när ni får eller skickar ett block. Tack. Rae |
Här kommer lägesrapport från mig.
Skickar idag iväg Raes och Gympaemmas block till Parthenos. I min låda igår låg det två block tillhörande Zickzack och Trickens. Vet inte hur jag hinner just nu men innan påsk ska nog blocken vara ivägskickade. Men inget jag kan lova. Hoppas allt blev bra nu med din mamma Rae och att du kommer med våren i släptåg. /ElisabethS |
Har varit utan block i fem veckor nu.:(
|
JAg har Elin.M´s Toktäcke - endast - och det ska bli klart i helgen tänkte jag.Men meddelar här när jag postat det vidare.
Ser att jag meddelat fel block tidigare...det är Elin.M´s block jag har kvar hemma nu inget annat. // Villsy |
Jag ser fram emot att Rae kommer hem, då får ju jag snart ett block att "greja" med.:)
|
Hemma igen
Hej!
Nu är jag åter i Sverige och ska snart börja jobba på blocket som liggat och väntat på mig. Tyvärr fick jag en förkylning det sista veckan i USA och är jätte trött efter resan, men på bättringsvägen. Jag skulle gärna vilja göra en ny avstämning. Snälla, ni som har block, skriv nagra rader här. Parthenos, har du fått iväg några block? Glad att vara hemma igen. Rae |
Härligt att du är hemma igen Rae och att du frisknar i snart.;)
|
Välkommen tillbaka, Rae! :)
|
Välkommen hem igen.
Lägesrapport: Jobbar med Elin.M´s Toktäcke. |
Jag har skickat iväg Syoftas block till ZickZack idag. Jag har inget block hemma.
Glad Påsk Allesammans! |
Idag har jag postat Pysseltant:s block till Trugen. Men det lär ta lite tid med posten nu när det är Påsk. Hoppas att alla har en trevlig helg och att vi får lite mera sol snart.
Rae:p |
Åå så kul snart får jag ett nytt block att fundera ut nått kul att pynta på.:D
God fortsättning på påsken alla här på sidan. |
Hej- En lägesrarapport.
Jag har skickat iväg Parthenos block till Malmaö idag. Är halvfärdig med Elisabeth´s block, också kom Åsas block precis före påsk. Skall jobba undan så mycket det går. Ledsen om vår flytt stoppade upp kedjan ett tag, men nu är det på rull igen. :-) |
Hej!
Nu har jag fått tag i Parthenos....hennes dator hade krashat och hon hade inte Pysseltants adress....det har hon nu och ska skicka block, förhoppningsviss kommer något iväg imorgon. Kanske ett tips till alla....skriva ut Rotationslistan så att ni har den om skulle något hända med er dator. Rae |
Åh då förstår jag varför det inte dykt upp några block, började nästan att misströsta, men ny kan jag ta nya tag, när blocken kommer.:)
|
Jag har fått ett block! jippi!
I går dök pysseltant´s block upp här hos mig så idag funderar jag och sätter fart till kvällen.:) |
Igår kom Parthenos block till mig!
Anna Karin |
Åh, vad jag är besviken, jag har inte fått något block nu på 7 veckor och ännu en helg som jag skulle ha kunnat göra något har gått till spillo...:mad:
|
Jag har inte heller haft något block på ett tag.. Fast inte så långt som sju veckor tror jag ;)
Fast å andra sidan har det varit lite "bra" eftersom jag håller på att jobba på lite sökningar till lite skolor och så.. Jag har ju äntligen efter nästan 10 månader skolfritt kommit på att de är i skolan jag hör hemma :) |
Ja jag antar att jag får ge mig till tåls lite, känner bara att jag inte vill känna press på mig om alla block kommer till mig på slutet i samlad trupp. när jag anmälde mig till den här swapen
så trodde jag allt skulle komma i en jämn ström. bara så ni vet så har jag jättemycket annat under maj och juni. så jag hoppas Ni kan vänta på mig senare! ;) |
Citat:
/ElisabethS |
Citat:
|
Nu är Elsiabets block postat och på väg till Malmö. Jag håller med Gympaemma, det är ingen ide att stressa, vi har ju ingen deadline att hålla utan gör detta enbart för vårt eget höga nöjes skull :-)
|
Citat:
Nu ska jag ute och ta en promenad i solen. Rae |
Än har jag inte fått något block men jag hoppas jag har nåt i posten när jag kommer hem.:)
|
Citat:
De som får många block samtidigt ska väl inte behöva stressa, det är väl bättre om det blir bra, något som vi sen kan glädjas åt i många år. Det är nog flera av oss som gärna skulle se flera stycken fina block dimpa ner i brevlådan varje vecka (hihi) :D Tänk vilken drömtillvaro! Men jag har ett förslag till de som har sy-kli i fingrarna: gör som Elin, hon har sytt egna crazyquiltsaker, för hon kunde inte sluta :D ! |
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 20:27. |