Nej Tiina
Du skall inte bli utan väska! Kontakta din sömmare via mail eller via telefon om du vill.
Jag skall också kontakta henne, för nu har det faktiskt gått 2 veckor sedan vi avslutade swapen och det är dåligt att inte kunna fixa en väska till dess. En annan swappare har erbjudit sig att skicka en extra väska om du skulle bli utan. Kram Annette |
Jag vågar inte ringa, men skickade ett mejl för en vecka sedan men utan svar... Och det var en gullig själ som erbjöd sig att sy en ny om jag inte skulle få den utlovade... :) jag sitter hemma och håller tummarna för ett paket på posten. Vart kan man se bilder på alla andra väskor? finns det något gemensamt samlarställe?
|
Hej Tiina
Gå in under fliken "bilder", klicka på "sök bilder", där efter under kategorier klickar du i "swap" sedan "sök" Då skall det komma upp bilder på väskorna och annat som swappats här på sysidan
Lycka till Annette |
Re: Ingen väska
Citat:
http://www.sysidan.se/forum/showthre...7492#post57492 Iblandt händer det att poste stular och det är det ingen värken avsändare eller mottagare som rår för. Men...det är ju tråkigt när det händer. Hoppas att det reder upp sig snart. Mvh Oddny |
Ingen väska till mej
Jag anmälde mej till swapen men har kanske kommit bort i hanteringen, klandrar ingen, men har gjort en väska... Nästa gång kanske... Såg fram emot att få en väska från någon på sysidan.
Ni har gjort fina väskor allesammans! Anne-Lii/ Junia |
Re: Ingen väska till mej
Citat:
Vad tråkigt att det blev så! :( Men jag hoppas inte att det avskräcker dig från att delta en annan gång. Javisst fick vi fina väskor! Jag använder min varje dag och jag kan inte gå någonstans utan att få kommentarer på min väska. |
Jo, det var alldeles i början, när du trodde att det inte skulle bli någon, du svarade att du hade noterat mej, men det gör inget,jag får va med en annan gång...
har bytat dator så jag kan inte se vilket datum... Anne-Lii/Junia |
Jag har inte fått väskan =(
|
Enligt ett inlägg tidigare så har hon ju skickat en väska:
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Annette |
wäskswap
jag skriver en gång till och tackar Tiina för väskan jag fick. Min sonhustru blev så förtjust så jag har gett henne den, Den var helt i hennes smak kul va.
Tack så mycket. |
Re: wäskswap
Citat:
|
Nu har jag skickat en ny väska till dig Tiina.
Ringde mitt postkontor men de visste ingeting, de tyckte också att vi skulle göra en anmälan, men eftersom det handlade om ett "brev" och inte ett "paket" trodde de att chanserna att det skulle komma fram var otroligt små. Och utan väska ska du ju inte vara. Ny väska kommer alltså pronto. :) |
Citat:
|
nu har det gått ett tag igen men ingen väska kom =(
|
Har du fått någon väska?
|
Citat:
|
Japp, jag fick en!
Jag har kvar en väska som jag gjorde inför swapen. Den är sydd av tyger jag hade hemma så den är rätt enkel och neutral i färgerna, men absolut inget fel på den. Om du vill så får du den hemskt gärna, den är helt oanvänd. Intresserad? Mejla mig din adress i så fall så kommer den. |
Nu ligger väskan i en postlåda så om några dagar så borde du ha en väska i din brevlåda :)
|
Har du fått väskan?
|
Ja nu har jag fått en väska :D det var nog förra veckan till o med! Tack så hemskt mycket!!
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 03:43. |