Haha jag var nyfiken på vem jag ska få som swapkompis.Jag har inte börjat sy än*L*
|
Även jag var orolig att jag inte skulle hinna klart min julstrumpa så jag började igår att sy den :) Kanske blir den klar idag?!
Ska bli kul att se vem som får min strumpa och vem jag får strumpa ifrån :D |
Tur det är några dagar kvar. har iaf börjat skissa lite på hur min strumpa ska se ut. Hoppas jag hinner börja på den i morgon. Ska bli spännande att se alla alster senare.
|
Jag puffar lite så att fler kan komma med!
Måndag är sista dagen för anmälan! Annette |
[SIZE="6"]Idag är sista dagen för anmälan!!!![/SIZE] |
Tycker det är svårt att få en proportionerlig om hela strumpans längd ska in på de 30 cm och ändå vara stor nog att få i ngt i. Eller alla kanske önskar sig ett smycke i julklapp ;) Hoppas det är ok att stortån kommer 3cm nedanför. Eller är det själva skaftet som ska vara 30 cm :confused: för då har jag tom någon cm till godo. Är ju ny på det här med swappande.
|
Sandra!
Det är själva skaftet ner till hälen som skall vara ca 30 cm. Alla har vi varit nybörjare! Lycka till Annette/swapmoster |
Här är en trögis till:D Gör det något om strumpan är längre än 30 cm??????
|
Nej då Iamia du får göra den hur stor du vill ca 30 var just ett cirkamått. :D
Annette/swapmoster |
Citat:
|
Svårt med proportioner... då kan det här vara något http://www.craftandfabriclinks.com/x...g_pattern.html
|
[SIZE="6"]Nu har alla fått sina kompisar! På torsdagen 13 kommer alla bilder upp! Jättekul![/SIZE] |
Det ska bli spännande :D
Ska bli kul att färdigställa julstrumpan här i veckan. Verkligen kul swap. |
Så nu är min julstrumpa klar så det får gärna bli måndag :)
|
Tack för det tipset. Den sidan hade jag inte sett tidigare. Min strumpa har äntligen kommit under konstruktion. Det går sakta framåt...
Citat:
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 16:44. |