Tack så mycket Gunilla du är en pärla på sysidan,du delar med dig av allt,och så många broderier som du själv har gjort och dom blir jätte fina. Kram Karin
|
Tusen tack Gunilla.
Ska använda den till en lakritsälskare som fyller år snart. |
Tack så jättemycket för de fina broderierna :)
|
Oj, oj vilken respons :D, tackar!
Kanske jag ska dela upp dem en och en för en liten c-hoop, så att man kan brodera dem utspritt på ett täcke eller en filt? Får se om jag hinner med det ikväll. /Gunilla |
1 bifogad(e) fil(er)
Hej igen!
Jodå, jag hann fixa lite nya filer med lakritskonfekten. Har även gjort lite justeringar i de förra filerna (upptäckte att en av mina favoriter inte såg riktigt ut som jag trodde..). Har också lagt konfektbitarna en och en för mini-hoop, där man själv får välja färg på vissa av bitarna, dvs om prick-godisbiten ska vara blå eller rosa, den "vanliga" konfektbiten ska vara orange, brun eller rosa. Gott gott! /Gunilla |
Jättemycket jättetack, Gunilla!!!
/Mia |
Tack för all tid du lägger ner på oss.
|
Tack
Gunilla du är vekligen bussig och delar med dig.
Gunilla i Gävle |
Tack snälla Gunilla för dom fina broderierna.
Kram Milly |
Tack för alla broderier,ska bli kul att brodera
|
Instämmer till de tidigare; Tack Gunilla!
|
1 bifogad(e) fil(er)
Hej!
Med risk för att bli tjatig :), så kommer här styck-bitarna för mini-hoopen i lite större format. Jag har dock försökt göra dem proportionerligt stora i förhållande till varandra, någotsånär. /Gunilla |
Tack Gunilla - fortsätt gärna att tjata :)
|
http://www.sysidan.se/albums/viewpic.htm?ID=23899
Har gjort ett postkort med godiset:) Tack Gunilla. Det kom alldeles lägligt för mej att använda i detta kortbyte. /Anne-Marlen |
1 bifogad(e) fil(er)
Hej!
Här kommer en ullig kyckling och halvt äggskal som jag stygnsatt idag, och även provat att brodera. Färgerna är: 1 Orange 2 Gul 3 Solgul 4 Ljusgul 5 Äggskalsvit 6 Ljusbeige 7 Svart GLAD PÅSK! /Gunilla |
1 bifogad(e) fil(er)
Hej!
Så här ser den ut, ifall någon undrar ;) /Gunilla |
Tack Gunilla!!! Den där kycklingen är bara för söt...:p
/Mia |
Tusen tack! Ullig och gullig som bara den!
|
Den var ju jättegullig, Tack så mycket!
|
Tack Gunilla! Presis vad jag behöver, en liten jätte söt kyckling till servetter (två st. servetter) vi är inte fler i morgon när jag fyller år. Gubben min och jag. Hadde just tänkt att göra det lite festligt, men kom inte på vad eftersom påsken är så nära.:)
|
Tack snälla Gunilla den var så söt den skall sy innan påsk.
|
Så söt kyckling!
Tack för alla fina broderier, Gunilla! |
Tack ännu en gång för att du är så snäll och delar med ut av dinna egna gjorda broderier. Kram karin
|
Tack så jättemycket Gunilla, det blev en perfekt födelsedagspresent till mig jag fyller nämligen år idag. Nä det är inget skämt, jag fyller faktiskt på den här dagen hi hi. Sällan jag har haft så här underbart väder på min födelsedag men idag skiner solen och det är helt ljuvligt.
|
Grattis på födelsedagen, får man väl säga då :D.
Ja, du har då otrlolig tur med vädret i år. Kalasväder! /Gunilla |
GRATTIS Ulla på födelsedagen!
Yngsta barnbarnet fyller idag också (5) ... och till Gunilla ett jättetack för den gulliga kycklingen, precis vad jag behövde !!:) |
Kul att vi är fler som är aprilskämt.jag fyller åxå år idag och har precis kommit hem från födelsedagsmiddan på en kinakrog.Man och barn bjöd. Gott är ordet!!
|
Tack Gunilla för att du delar med dig!
Grattis till dem som fyller år i dag! |
Du sprider mycket glädje till oss andra. Tack :)
|
Stort Tack
Hej Gunilla
Du är så generös, tack så mycket Gunilla i Gävle |
Tack! den är så söt.
|
Grattis Eva-Lena och tack ni andra. Somnade helt slutkörd på soffan så nu ska jag gå och lägga mig i sängen och fortsätta med skönhetssömnen hihi.
|
(Jag vill bara påminna om att distribution av broderier baserade på andras förlagor - tex en stygnsättning av en Disney-seriefigur inte är tillåtna på forumet. Endast egna designer eller sådana man ha rätt att distribuera är OK)
|
Tack Gunilla för alla de underbara broderierna,och kyclingen var helt bedårande!
Anette |
Tack snälla för alla fina broderier.
|
Mitt lilla troll
1 bifogad(e) fil(er)
Tänkte att jag skulle dlea med mmig av mitt eget lilla Troll.
Vet inte om ni komme rihåg trollet osm sover på en flugsvamt ... Men här kommer i alla fall en fil med den...jag skulle gärna vilja se vad ni har för ideer att sy den på. Kramisar Anki |
Tack snälla du, jag älskar troll så det här var välkommet.
|
Tack snälla för det trollet som är sååå fulligt.
kram Milly |
Gulligt skulle det vara fingrarna slinter visst !!!
|
Tack så mycket.
Ett jättegulligt troll, det kommer säkert att passa till mina barnbarns kläder eller liknande.
Tusen tack. Gun:D |
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 11:24. |