Redwork med glitter
2 bifogad(e) fil(er)
Tack ska ni ha :D.
Här kommer en lite annorlunda redwork med texten GOD JUL. Den är försedd med lite guldglimmer ovanpå. Det röda i själva bilden har jag gjort med hjälp av Word (texten) och Clipartorama (figurerna). Allt har sammanförts i PaintShop och sedan stygnsatts i Digitizer. Guld-detaljen är gjord som en double-run och sedan kopierad ett antal gånger. |
hej!
hinner knappt med i svängarna när du är i farten Gunilla . Ska ladda ner lite nu och den sista här nu var ju underbar . |
TACK
Den är super snygg... |
Den var häftig! Tack Gunilla.
Lena i virkvarn |
Jag säger som alla andra, TACK för att du delar med dig av dina fina broderier! :)
|
Rosor
Till dej Gunilla , för att du tänker på oss som inte kan.Tack för att du vill dela med dej!:D
|
Tack Gunilla, jättefina saker du gör och tack för att du delar med dig till oss som inte är så haj på stygnsättning.
lapplotta |
Tack Gunilla,för att du delar med dig av broderier.
Jättefina broderier. Tack från Gerd.
|
Du är helt underbar Gunilla, denna God Jul skall jag testa efter min semester, nu skall det bli två veckor värme.......
|
Tack än en gång GUNILLA, för alla fina brodyrer som du gör, har även laddat ner God-Jul brodyren. Skall testa den så snart jag kan. Ingrid:D
|
Jag tackar också för de fina brodyrer du delar med dig av. Du är så skicklig i stygnsättning.
Än en gång. Tusen tack /ElisabehtS |
Tack snälla Gunilla, för att du delar med dig av alla fina broderier du gjort.:)
|
Det var så lite så :p, och roligt att det blev en sådan respons.
/Gunilla |
Du är så snäll som delar med dig. Det är alltid roligt att få ladda ner dina stygnsättningar då man vet hur välgjorda de är. Det här "God Jul-broderiet" kommer jag absolut få användning av.
Tusen tack. |
Hej jag måste få fråga......:pJag blev sååå sugen på att skaffa Clipartorama, när jag så alla fina RW... men det finn ju 2 versioner av Clipartorama, vilken är bäst och vilken har ni ???
/ Helen |
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 06:16. |