Redwork med glitter 

2 bifogad(e) fil(er) 

Tack ska ni ha :D. 
	Här kommer en lite annorlunda redwork med texten GOD JUL. Den är försedd med lite guldglimmer ovanpå. Det röda i själva bilden har jag gjort med hjälp av Word (texten) och Clipartorama (figurerna). Allt har sammanförts i PaintShop och sedan stygnsatts i Digitizer. Guld-detaljen är gjord som en double-run och sedan kopierad ett antal gånger.  | 

hej! 
	hinner knappt med i svängarna när du är i farten Gunilla . Ska ladda ner lite nu och den sista här nu var ju underbar .  | 

TACK 
	Den är super snygg...  | 

Den var häftig! Tack Gunilla. 
	Lena i virkvarn  | 

Jag säger som alla andra, TACK för att du delar med dig av dina fina broderier! :) 
	 | 

Rosor 

Till dej Gunilla , för att du tänker på oss som inte kan.Tack för att du vill dela med dej!:D 
	 | 

Tack Gunilla, jättefina saker du gör och tack för att du delar med dig till oss som inte är så haj på stygnsättning. 
	lapplotta  | 

Tack Gunilla,för att du delar med dig av broderier. 

Jättefina broderier. Tack från Gerd. 
	 | 

Du är helt underbar Gunilla, denna God Jul skall jag testa efter min semester, nu skall det bli två veckor värme....... 
	 | 

Tack än en gång GUNILLA, för alla fina brodyrer som du gör, har även laddat ner God-Jul brodyren. Skall testa den så snart jag kan. Ingrid:D 
	 | 

Jag tackar också för de fina brodyrer du delar med dig av. Du är så skicklig i stygnsättning.  
	Än en gång. Tusen tack /ElisabehtS  | 

Tack snälla Gunilla, för att du delar med dig av alla fina broderier du gjort.:) 
	 | 

Det var så lite så :p, och roligt att det blev en sådan respons. 
	/Gunilla  | 

Du är så snäll som delar med dig. Det är alltid roligt att få ladda ner dina stygnsättningar då man vet hur välgjorda de är. Det här "God Jul-broderiet" kommer jag absolut få användning av. 
	Tusen tack.  | 

Hej jag måste få fråga......:pJag blev sååå sugen på att skaffa Clipartorama, när jag så alla fina RW... men det finn ju 2 versioner av Clipartorama, vilken är bäst och vilken har ni ??? 
	/ Helen  | 
| Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 10:46. |