Tack så väldigt mycket för den vackra ängeln.
|
Jag instämmer med alla andra, Tack Gunilla för den fina ängeln! :)
|
Brodyrfiler
Hej på er.
Det är första gången jag är inne och skriver på sy-sidan. Ville bara tacka för alla designer till min nyinköpta broderimaskin. Köpte en Janome 350E och än så länge är jag helnöjd. Gärna lite tips om ni har några. Tack än en gång!!!! Ann |
Tack så mycket Gunilla, för denna välgjorda och fina ängel, den hamnar på mitt överkast där det är en massa änglar.;)
|
tack för att du är så snäll och delar med dig av fina stygnsättningar
//eva |
Tack för en jätte fin ängel. Ska broderas i morgon.
|
Tack för att det finns ÄNGLAR!
|
tack för ängeln!
Nu blir det mysigt att börja sy igen då höststormarna pågår ute.
|
Tack Jag broderade ängeln igår och den blev så fin Du är mycket duktig stygnsättare.
|
2 bifogad(e) fil(er)
Hej alla hjärtan :)!
Här kommer ett snirkligt hjärta att brodera. Det är en "redwork" i tre nyanser av valfri färg. Kan med fördel broderas på ett mörkt tyg, men ljust går också bra. Stygnsatte det igår kväll, och har idag broderat och sytt en hållare för extra toapapper. Vi ska ha ett evenemang med kören på måndag - Alla hjärtans café, och alla ska bidra med bakverk (kakor, bullar), sång och lite vinster till ett lotteri. Den här blir ett av lotteribidragen. |
Många tack.
I dag har jag letat efter ett fint hjärta, men inget har passat.
Detta blir perfekt. Tack tack |
Jättefint hjärta får man aldrig för många av.
Tack Tack. |
Tack för snyggt hjärta
|
Tack Gunnsan för alla de fina broderierna du försett mig med. Jag är ganska ny i broderibranschen och har jättestor glädje av din skicklighet. Så TACK än en gång!! Ska, bl.a. göra ett grillförkläde till mannen i mitt liv. Han behöver det! Kram Sanna:D
|
Tackar! Jättefint hjärta!:)
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 08:22. |