Sysidans forum

Sysidans forum (http://www.sysidan.se/forum/index.php)
-   Swap (http://www.sysidan.se/forum/forumdisplay.php?f=28)
-   -   Crazy Quilt Round Robin (http://www.sysidan.se/forum/showthread.php?t=20303)

Rae 2010-05-31 17:27

Citat:

Pysseltant skrev: (Inlägg 138744)
Hej Rae, måste ha missat din fråga. Men jag har inte fått ditt block ännu. Trodde nog att det var Annicas block du menade, som jag fått och har skickat vidare till Åsa idag.

Det var inte bra...hoppas att den inte har kommit bort i posten. Den skickade jag 3 dagar innan Annicas block.:confused: Hoppas den kommer fram.
Rae

Rae 2010-05-31 17:28

Zickzack...hoppas du mår bra snart. Jag vet vad det är med lunginflmation...jätte jobbigt. Krya på dig.
Rae

Pysseltant 2010-05-31 18:58

Citat:

Rae skrev: (Inlägg 138748)
Det var inte bra...hoppas att den inte har kommit bort i posten. Den skickade jag 3 dagar innan Annicas block.:confused: Hoppas den kommer fram.
Rae

Ja det var verkligen märkligt! Hoppas den dyker upp endera dagen!
/ Ingrid

Pysseltant 2010-06-01 18:05

Rae, Har precis kommit hem och nu håller jag ett mycket vackert block i min hand, som tillhör Rae Johansson. Vilken tur att det kom fram. Skall kika lite mer innan jag bestämmer vad jag skall göra, det fanns lite att välja på så.... Skall iaf. bli färdig innan nästa vecka. Åker på semester till Syd-Korea i två veckor den 10 juni. Kram / Ingrid;)

Elin.M. 2010-06-02 07:16

Idag på morgonen har jag postat ZickZacks block till ZickZack. Hoppas det kan pigga upp lite i sjukstugan!

Rae 2010-06-02 09:35

Åh så skönt att den kom fram till slut! Jag hade nästan resignerat mig till att den var borta. Idag postar jag Trugen:s block till dig, Pysseltant.
Så roligt att blocken börjar bli färdiga och komma hem igen.
Rae
:D

Pysseltant 2010-06-03 16:50

Nu har jag även fått Annika Nordmarks block, så nu har jag två block att pyssla med i helgen, vill gärna göra dem innan jag åker på semester nästa vecka. Är borta i två veckor, så om det kommer ytterligare block då, så får ni inte bli förskräckta om det dröjer lite. Kramar till er alla / Ingrid ;)

Rae 2010-06-03 19:27

Bra att den kom fram så snabbt. Ha en trevlig helg o semester.
Rae

gympaemma 2010-06-03 20:01

Inte för att de hör hit egentligen.. Men de kanske är kul att veta!?

Jag fick idag reda på att jag har kommit in på designlinjen som jag sökt till! :)

Pysseltant 2010-06-03 20:25

Grattis!! Gympa-Emma! Så kul för dig. När börjar du? Nu i höst?
/ Ingrid :D

Rae 2010-06-03 21:22

Stort Grattis!! Gympaemma, så kul att du kom med. Hur lång är utbildningen? Vad "blir" man?
Rae:D

Rae 2010-06-03 21:36

Va' konstigt post gången är, Pysseltant. Trugen:s block fick du idag....den postade jag igår. Kickelina:s block postade jag den 31/5 men den har du inte fått än. Hoppas den är bara försenade, som min var. Det har tydligen betedelse vilken postlåda jag använder. :(
Rae

Syofta 2010-06-04 01:30

Jag fick Villsys block i brevlådan i förrgår.
Nu blir det äntligen en ledig helg snart!
I natt blev det nattsömnad istället för nattsömn, skolavslutnng i morgon...:D

trugen 2010-06-04 04:06

Jag är så glad att se mitt block är på "g" igen.:)

zickzack 2010-06-04 10:43

Hej

Idag kom mitt block "hem igen" efter sin odysse runt sverige.
Jag måste säga att det överträffade alla förväntningar. SÅ HÄFTIGT!

Ett stort tack till er alla för er iderikedom och fina arbete.
Missade ju vårtemat och gjorde mitt eget Pippi-tema, men vad gör det skulle Pippi fnyst (antagligen)

Om allt går som det skall så skall det finnas en bild i mitt allt möjligt album på det färdiga blocket. Mitt Pippi-block kommer jag att låta rama in och hänga på väggen.

Längtar redan till nästa CrazyQuilt-swap :-)

Ann/zickzack

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 19:55.