Sysidans forum

Sysidans forum (http://www.sysidan.se/forum/index.php)
-   Starta eget (http://www.sysidan.se/forum/forumdisplay.php?f=15)
-   -   Ge mig feedback (http://www.sysidan.se/forum/showthread.php?t=8678)

kattis 2007-03-28 20:05

Tycker den ser bra ut :)

Att man får scrolla har inte jag något emot i alla fall, däremot kan jag lite hålla med om att bakgrunden får mig att vilja titta mer på den än på innehållet på sidorn, men har inte riktigt kommit på varför.

Sen kommer min lite petiga språksida in. Under sidorna med tvättinformation står: "Alla tyger är tvättade i 40°C och går och stryka på 3 prickar (bomull) om inget annat står angivet."

"...och går att stryka ..." istället.

I forum eller liknande när man mer skriver talspråk skulle jag inte haka upp mig på det, men jag fastnar på det när det är i annan text.

Bra jobb :)

Alvan 2007-03-28 21:15

Tack för synpunkterna!

Språkbiten är som jag sa redan från början inte klart än. Det är ihop rafsat och min man ska gå egenom det när han får tid. Jag är lite ordblind och ser inte alla skavanker alltid men han brukar kunna få till det :)

Jag har tagit till mig allt ni sagt, en del som har med funktion och liknande att göra kommer jag ändra medan andra synpynkter som har mer med personligt tycke och smak att göra behåller jag som de är.
Jag kommer på grejer att ändra på hela tiden (inte alltid synliga) så jag ska fortsätta lite till så återkommer jag när jag har rättat en massa.

Jag måste verkligen säga att alla synpunkter, även de som har med smak att göra, är varmt välkomna och mycket uppskattade.

xyzavslutat 2007-03-29 12:20

Roligt att läsa att du tänker behålla saker på hemsidan som har med smak att göra. Precis som du skriver så är ju alla synpunkter välkomna i en sådan här förfrågan, även dom som har med smak att göra, men till syvende och sist måste ändå den egna smaken bli avgörande om det ska bli en personlig sida.
Önskar dig Lycka Till!

Malin.J 2007-03-30 21:56

Eftersom du inte alltid har varor till salu och eftersom du vill sy av lust och inte på beställning vore det väl bra om man kunde anmäla sig till en mailing lista så att man fick veta när du la in varor man var intreserad av. Säg tex att jag vill ha en väska, ser dina och tycker om dem. Du har just då ingen till salu, i stället för att jag ska komma ihåg att kolla då och då mailar du mig när du lägger in en väska till försäljning.

Är i övrigt väldigt imponerad och önskar att sidan och konceptet var mitt!! Lycka till!! //Malin

Alvan 2007-03-30 22:14

Det var en väldigt bra idé! Nu måste jag bara lista ut hur man gör det ;) Kul och jobbigt och tar massor av tid.

Alvan 2007-08-14 10:53

Äntligen...

...så känns det som jag kan offentlig göra min hemsida www.alvthin.se

Eftersom jag har mindre tid nu än förr så har jag tonat ner den kommersiella biten, det får bli mest en hobbysida. :)

Säg gärna till om ni ser stavfel eller fellänkningar m.m.

Kram Cilla

AnkiH 2007-08-14 14:07

Jättebra hemsida Cecilia.

Du är verkligen duktig, den var jättebra upplagd.
Har lagt till den bland mina favoriter och kommer besöka den ofta.
Lycka till/Anki

Alvan 2007-08-14 19:42

Tack! Hoppas att den kan bli riktigt bra så småning om, fylld med tips och liknande.

Alvan 2007-08-15 13:31

Nu har jag lagt till ett sömnadstips och adderat en gästbok också :)

Nu tänker jag inte orda mer om de uppdateringar jag gör, vill man ha reda på dem så kan man ju alltid anmäla sig till nyhetsbrevet :)

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 04:28.