aj då har jag gjort en miss
skickade min i veckan förlåt:mad: |
Det är väl ingen större fara, det är ju kul att få även om man får lite innan det är sagt. Sen är det inte lätt att hålla reda på allt;). Speciellt inte om det är första gången man är med på något liknande.
Sen blir man ju lätt ivrig när man är klar, vill ju skicka så fort som möjligt. Jag höll också på att skicka min men jag hann se Jennifers inlägg. |
Jaja, skicka den nu då, de flesta verkar ju ändå vara klara.
jag satte ju ett slutdatum för att alla skulle skicka samtidigt så vi skulle få gemensam "julafton". men okej. =O) |
En liten fråga bara jag är väl med i denna ring eller är jag det inte?? Jag har inte fått adressen till den som jag ska skicka till om jag är med.
Åsa:confused: |
Nehepp. Jag har mailat den till dig iaf.
|
Ok men jag har mailat dig en annan mailadr som du kan mail mig till.:D
|
Nu har du fått ett till mail på andra adressen.
|
Tack! kan du ta på min mailadress.
|
Så. Trodde inte det spelade ngn roll, när den åndå inte funkade.
|
Jag har fått adr. nu. Jag skrev lite fel adr på den andra, så det var mitt fel:o
Men nu så är det bra. Ha de så gott vid sy maskinen ;) Åsa |
Dåså.
|
Skickar min idag..Så ni vet.
|
Jag ska nog också skicka min idag.
|
Har den kommit fram?
|
jag har fått min nåldyna nu från Gerd, jättehärligt höstfärgad som man blir glad över att titta på :)
|
men ok - då gör jag klart oxå o lägger min på lådan imorgon, torsdag !
|
:D TACK - har fått världens coolaste orm-dyna - blir glad bara man ser den!
Tyvärr vet jag inte VEM som skickat den :confused: |
hehe =O) det är jag!
|
jag tar och försöker få iväg min också, idag eller imorgon.Tack för din fina spets-nåldyna förresten Inga May
|
Vilka har redan skickat sina? Fota gärna nåldynan, om du har fått något =O)
|
I dag åkte mitt paket till posten, så det borde vara frame på måndag.
|
Idag ska mitt oxå iväg tänkte jag :)
|
idag kom min dyna äntligen iväg på posten :)
|
Jag hade ju hoppats på att Cecilias dyna skulle dyka upp idag, men tji fick jag.
|
Den kommer säkert i morgon:)
|
Det får vi hoppas. Fick du tillbaka din från dagis, eller fick du snabb-sy en till?
|
Min postas i morgon så den bör förhoppningsvis komma fram på onsdag.
Ia |
Citat:
|
Tack Alvan! Så himla sötast hon är! =O) Tack tack!
|
Kul att du gillar henne! Du får gärna fota henne, min kamera är ju paj och jag fick inte till något foto med mobilen innan hon åkte här ifrån.
|
Klart hon ska fotas =O)
Lite kul att du döpte henne till Therese och att hennes tvillingsyster heter Tess... Min chef heter Therese, och den som hade tjänsten innan henne hette Tess. =O) |
Jag vill säga tack här också (inte bara i albumet)för min dyna är så fin! Tack Cathrin!
|
kom idag
Fick min nåldyna idag
och nu finns den på bild i mitt album Tack tack |
Jag fick min nåldyna i går. Tackar så mycket. Bild kommer så fort jag hinner.
Åsa |
Jag vill oxå säga att min dyna har kommit (förra veckan) har bara inte hunnit sitta vid datan Tack så hemskt mycke :)
|
jag har inget internet hemma just nu och skolan har inget bildbehandlingsprogram...så jag kan tyvärr inte lägga ut några bilder just nu :(
Vill ni se IngaMays nåldyna får hon nog ladda upp en bild på den själv... |
tyvärr fotade jag den inte innan jag skickade den
men min "knyppelfröken" blev jätte glad när jag berättade att jag använt en bit spets |
Har alla fått sina dynor nu? =O)
|
Jajamänsan - TACK ! Ska lägga in bild på den o lite annat så fort vi fixat till hemmadatorn - som dummar sig efter senaste åsknedslaget :(
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 07:27. |