Citat:
i samma riktning som omlotten i överdelen. Det är så många klänningar som är osydda. |
Just det Gumpan, det hade varit snyggt!
Och alla dessa fantastiska osydda klänningar, suck! Så mycket fint man skulle kunna sy om dygnet hade 48 h. Nu ser vi väldigt mycket fram emot att få se hur den här fina prickiga klänningen blir. Nästan så man blir lite sugen själv, jag har faktiskt ingen prickig klänning. Å andra sidan har jag en hög osydda tyger (utan prickar) :) |
Så underbart...
Citat:
Jag är långt kommen med klänningen... ska resa imorgon bitti o tar den med mig och gör den färdig på Island. Har bara sidsömmarna kvar och sen att fålla. Den är ju hur snygg som helst! Jag kommer nog sy en till, med dessa veck som du beskriver, klänningar kan man inte ha för många av... th ihihi. Men nu blir det sängen och sen resa till Island... och jag återkommer om 2,5 veckor ... kanske tidigare... och bild ska ni få ;) |
Jag har så mycket tyger liggande, bl a ett rött med vita
prickar på som är helt underbart. Många drömtyger och drömmönster min ingen kropp... Men man kan inte få allt i livet. Det får ta sin tid. |
Så här blev det...
1 bifogad(e) fil(er)
äntligen har jag lyckats få tag på bild av mig i denna klänning.
Jag tycker den blev bra, jag kände mig fin denna dag. Tack alla för hjälp och tips, kommer ha nytta av det även i framtiden ;) |
Men titta, den blev jättefin! Härligt med prickigt! Älskar
det, blir så glad av det. :) Hoppas att du hade det trevligt och att du får en fin sommar med din familj och de dina. :) |
Vilken intressant tråd och så fin du blev!
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 19:13. |