Nee...jag förstår inte heller men jag får nog en förklaring när hon svara.
Nu har min man börjat "lägga sig i" mina planlösningsideer vilket gör det lite svårare :D. Han tycker att det är väldigt viktigt att det inte känns trångt och instängt. Samt att det måste se städat och prydligt ut. *harkl* och det kanske inte är min starkaste sida :rolleyes: |
Jaa. Tänk allt går så bra ända tills...
Har sett sidan som du tipsade om. Det ser trevligt ut. För mig är det alldeles för mycket saker framme. Jag skulle ledsna på det. Det blir för mycket intryck. Jag föredrar att göra så där men med stängbara dörrar. Jag kan ju då öppna och få den kreaktivitet att flöda mot mig. Det blir mycket att dammtorka när det inte är dörrar. Har du brådis och lägger ett tyg fel ser det stökigt och slarvigt ut. Till min stora glädje såg jag BERNINA 830 stå framme :). Borden är för smala och för lite utrymme för tyget när du syr. Gå in på mina länkar. F-n- oxå att jag inte har mitt rum i ordning. |
Har du varit ute och kollan något på
http://compact-livingbutiken.se/ under fliken möbler och klicka på spegeln till vänster på sidan. Då har du också fixat din helkroppsspegel. |
Har du fått nåt svar varför bilderna togs bort? Dom är ju i allra högsta grad relaterade till sömnad så jag undrar så hur dom tänkte.
|
Nu har jag fått svar!
Anledningen till att hon tog bort albumet var att "de helst vill ha bilder på saker som man har skapat" under Bilder.
Sen tyckte hon inte att frågan var ställd i rätt forum. Därför skall jag nu skapa samma fråga under "Fritt forum" och bifoga bilder istället för att länka till ett album. Lägger in en länk till den nya tråden så fort jag skapat den. |
Här är den nya tråden!
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 09:59. |