Bibbi är mycket trevlig tjej!
Mycket snabb leverans och mycket bra priser. Och man får hjälp med det mesta. |
Oj vad många bra saker som jag inte visste att man nog behöver.;)
Jag skall kika noga innan beställning inför nästa inköp. Jag hittade massor med saker som jag tror jag bara måste ha. :D |
Håller med er alla.........
Snabbt svar och snabb leverans, nu är det bara tiden som saknas för att jag ska få nyttja allt bra jag har köpt.
|
Bibbis textil
Hej och godmorgonn
Efter alla lovord måste jag fråga. vad har Bibbis textil för mailadress Trevlig dagg Anitaa |
Gå till annons-sidan klicka på bilden med damen som syr.
Då får Du upp en Pdf-fil, där hittar Du alla uppgifter Du behöver |
Kan bara instämma i lovorden!!
|
Måste hoppa in här och säga att jag instämmer totalt! Jag skrev ju det i "uppföljningstråden" om att hissa JNYdesign men borde ju även skriva i rätt tråd! Bibbi är ju helt enkelt toksnabb och hjälpsam!! :)
|
Har gjort beställning tidigare i maj, och jag kan bara hålla med om att servicen är bra!
|
Håller med
Verkligen bra service. Mailade en Fredag och fick komma till butiken på LÖRDAGEN och handla ,och den lille saken som fattades kom per brev 4 dagar senare.Super Service MVH Kristina:
|
Jag vill också instämma i berömmet, jättebra service, jag gjorde en beställning på en fredag som hon fixade under helgen, så jag hade mina saker på måndagen. Det kallar jag service!!!
|
Igår tisdag, vid 11-tiden skickade jag ett mail till allas vår Bibbi, med en liten beställning.
:D Idag ligger det ett avi i min brevlåda, om ett stort brev att hämtas på posten! Vilken kanon-service Aina |
Jag instämmer i hyllningskören! Snabb leverans, otroligt bra service och kanonbra kvalitet.
Bibbi for president! :D |
kan bara instämma i de föregående inläggen Bibbi är super, levereras snabbt och är super trevlig och kan fixa allt :)
|
Hittade denna "gamla tråd" om bibbi när jag satt och funderade på vart jag kunde uttrycka min tacksamhet och hur nöjd jag är med bibbis... Jag måste bara "puffa" den lite!
Har nu vid 3 tillfällen handlat av denna underbara människa och ALLTID snabb leverans (och billig)! Nu sist tog hon sig dessutom tid att förklara en massa saker och komma med råd till denna novis på maskinbroderi skulle till att beställa och hade några frågor! Denna människa är en guldklimp! |
Kan bara stämma in i allt som sägs! Jättebra varor, snabb leverans och sist men inte minst trevligt bemötande!!:D
|
TACK det värmer.
Jag blir stum vet inte vad jag ska skriva det får bli Tack en gång till. TACK!!!:) /Bibbi |
En till som instämmer. Billigt, supersnabb lev och en massa bra tips!!!
|
Instämmer med alla ovanstående. Bibbi är ju sååå toppen!!!! När man sitter där vid symaskinen och så är det något som fattas, kollar man hennes pdf, mailar en beställning och så har man det hemma i lådan dagen efter. Smidigare än att åka till den närmaste sybehörsaffären, som för mig är en resa på 4 mil fram o tillbaka. Priserna är lägre och ofta så är ju frakten billigare än vad jag skulle betalat för bensinen+ att jag slipper packa in små-tjejerna i bilen o trilskas med dem i en trång affär:D Bara+++++++++++++++++++++++ med Bibbis:)
|
Även jag ställer mig i kön och instämmer med tidigare skrivare:)
|
Här är en till som vill hylla Bibbi. Du är värd din vikt i guld.
Alltid trevlig, hjälpsam, billig.LevDu är en klippa helt enkelt.Leveransen är ju blixtsnabb, dagen efter ligger det i lådan.Du är en klippa. :) |
Kan inte annat än hålla med, helt suverän service och bra priser.
|
Har precis gjort mitt första inköp från Bibbis och paketet kom idag. Supersnabb leverans och varorna ser jättefina ut! Tack Bibbi!
|
Jag har beställt från Bibbis ett antal gånger och hon är så suverän, personlig och snabb leverans. Hon är toppen.
|
Ni är för gulliga alle samman.
Tycker inte själv att det är så märkvärdigt. Gör ju bara mitt jobb;) Men Tack det värmer långt in i hjärtat. kram från Bibbi |
Trevlig bemötande, snabba leveranser, bra priser och bra sortiment betyder mycket för oss som inte har en bra sybehörsaffär i närheten. Du tar dessutom in varor som inte är helt lätta att komma över till vettiga priser, som t.ex etiketter för storlek och tvätt. Du är värd ditt beröm!
|
Jag har visserligen bara genomfört en beställning, men, ändå... Superbra service, snabba och väldigt trevliga svar via mejl. Riktigt bra utbud, både på bredden (det trådsortimentet kan jag inte hitta någonstans i någon fysisk butik) och djupet (tvättetiketter i valfri mängd, finns inte heller). Dessutom snabb frakt, även om man själv väljer att låta ens varor skickas på annat sätt för att spara fraktkostnad. Och priserna...! Äntligen kan man med gott samvete ha tråd hemma i förväg, innan den tar slut.
|
Vill bara inflika ett stort GRATTIS till din hemsida Bibbi... Du har sååååå mycket bra saker o dessutom snabb service...
Hoppas verkligen att du får ännu mera snurr på affärerna nu. Det är du värd. /Lena |
Citat:
Kerstin |
Instämmer i alla positiva kommentarer, superbra service och trevligt bemötande!
Tack så mycket Bibbi! |
Hissar igen!
Beställde igår några tillbehör som jag akut behöver (min superdåliga butik här hemma hade inte som vanligt) IDAG låg de i lådan! Nu kan jag fortsätta projektet även i helgen, jag som trodde jag skulle få vänta till måndag. |
Kunde inte låta bli att skapa en fan-grupp på Facebook som hyllar Bibbi. Gå med du också!
http://www.facebook.com/group.php?gid=128006727234117 |
Oj, vad jag blir rörd :)
Jag som inte ens är med på Facebook. Tack och massor med kramar till er alla!! |
Bibbi´s Textil är underbar att handla hos.
Så trevlig när man ringer. OCH SNABB MED LEVERANS. Flaggan i topp för Bibbi.. |
Har oxå bara positivt att säga, supersnabb frakt, trevligt bemötande och bra varor!
|
Fick min grejor idag (min första lev. från Bibbi) Kan bara hålla med er andra. Hur nöjd som helst.
|
Instämmer med föregående talar, beställde också därifrån för första gången förra månaden och hade mina saker hemma dagen efter jag betalade.
|
Instämmer även jag med alla andra syisar kanonfin service.
Kommer snart med en till beställning. |
Om ni visste vad den här tråden värmer.
Fast förstår inte riktigt, försöker bara behandla mina kunder som jag själv vill bli bemött. Vet ju att när idéerna kommer är det bråttom :) tack! |
Citat:
Som kund önskar man ju bara att fler tänkte som du. Bibbi! Så är det ju. Själv ser jag fram emot ett paket i eftermiddag! |
Underbara Bibbi.
Hade panik. Skulle ha tag i en viss spets. Bibbi fixade den till mig. Multitack.
Tyvär så skötte sig inte Schenker, så dt kom inte i tid. INTE BIBBIS FEL. Men hon gör så gott hon kan. Tack för det underbara Bibbi. Hälsar Jenny |
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:07. |