Åh vad stora dom har blivit. Vad fort det går. Dom blir ju bara mer och mer underbara. Tack för bilderna, helt underbart att få följa dom. Kommer att sakna dom den dagen dom har flyttat till sina nya hem.
|
Men... vad de växer!! Sååååå fina!!
|
Oj vad de växer, vilken skillnad mot första bilden. Så söta de är.
|
Nej men vad skoj att ni är två stycken här med samma sorts hund och lika många valpar. Vilket sammanträffande :)
Så söta som bara den. |
Nej men oj, det är ju inte samma matte och vovvar, det såg jag inte :o
|
UllaBella
Hon(UllaBella) kommer och går, håller ett vakande öga på er alla. Och nu tyckte hon att det var lite dåligt med hundbiler, så hon kommer nog att skicka flera om hon är på "det" humöret.Ni som inte vill titta kan ju strunta i detta.
WOW WOW på Er |
Oh vad skönt att höra! Posta hundbilder VARJE DAG om du vill! Gärna kissekatterna också... Var lite orolig för att vi inte skulle få se de underbara varelserna något mer!
Kul att ha dig här! Blink, blink! ;) |
Det missade ju jag också, tänk att det finns flera små guldklimpar på sysidan. Jösses så lyckligt lottade ni är. Grattis till dom här små knubbisarna också.
|
5 veckor gamla Varsågoda och njut av bilden
1 bifogad(e) fil(er)
Nu så hinner inte Ullabella med längre i allfall inte efter 9 st.
Men jag har ju både Wowa, Bamse och mamma Ylva till min hjälp. Bifogad fil 2102 |
Ja, ni behöver då inte lite till TV-kanalernas utbud för underhållning hemma!
Så underbara!! |
Oh vilket litet äventyr dom små är ute på.
Så söta och knubbiga så :) |
Det måste vara sådär det är i himlen!:p
|
Kanske det fungerar......Så "TYST"
http://www.blocket.se/vi/18658647.htm
Prova den här länken :confused::confused: |
Oh! Jag har tittat på filmkloippet flera gånger! Så näpet! Den som ramlar ner för slänten är ju bara för rolig!
|
:) Oj, så mysiga dom är. Och vad roligt att få vara ute och skutta runt. :)
|
Wooooow woooooooooow
1 bifogad(e) fil(er)
|
Det är väl nu dom är gulliga och behändiga. Min har kommit i slyngelåldern och är till salu Hihi. 11 månader och värsta ganstern, hangarhund. Nä så illa är det inte men nog kunde han tagga ner lite :)
|
Vilken gosing!!! Blir alldels sjuk!!
Åh vad jag önskar jag hade haft min när han var sådär liten! Han kom till mig som omplacering när han nått den alltid så trivsamma slyngelåldern, 10 månader gammal... |
Åh min gud, det är inte rättvist. Jag vill också ha en, minst en. Min Malte (flat coated retriver) är i den åldern (15 mån) att han gärna skulle lära upp en ny slyngel nu. Han har mycket visdom att dela med sig av. Ni kan fosterhemsplacera hur många ni vill hos mig.
|
En riktig gose hund
1 bifogad(e) fil(er)
|
Åh vad vacker med den lite tvåfärgade looken!
|
Åh mums! Jag kan riktigt känna doften av valp, det är underbart.
|
Valpen är ju ljuvlig på bilden Valpar och kattungar lockar fram de snälla hos människorna.och det är ju bra.
|
Tack alla
Det är jätte kul att så många följt tråden på min valpar. Och så bra att jag kan fosterhemplacera dem hos dig Alice. I bland så funderar jag på det.....hahahaha
|
Dom är så välkomna. Malte skulle svimma av lycka att få bäbisar.
|
Citat:
Valparna är ljuvliga! Kanske Alice kan ta min gangster ibland också :D |
Japp Delfintua, alla är välkomna! Här finns hur mycket kärlek som helst till våra fyrfota vänner. Förmodligen därför jag fick min Malte gratis och alla andra hundar jag haft också. Han ligger vid mina fötter nu och sover så tryggt och skönt. Vi har varit på långpromenad i regnet och så har han fått lite i magen så nu tycker han att livet är precis som det ska vara. Tänk hur underbart det då vore med ett helt gäng som ligger runt omkring mig. Så alla är välkomna!
|
Det ska börjas i tid
1 bifogad(e) fil(er)
|
Finns väl inget vackrare än såna här små godingar. Ikväll ska jag på middag för att fira att vår Brukshundsklubb fyller 60 år, jag lovar att skåla till småttingarnas ära.
|
Dom är ju bara för goa.
Idag på promenad träffade min ganster 5 vovvar och en av dom var en valp 11 veckor gammal boxer. Bara så söt :) Alice, det känns tryggt att min gangster får inakorderas hos dig :D |
Ja gode gud vilken lycka om någon av dina gangstrar skulle vilja komma och bo hos oss. Tror Malte skulle krypa ur skinnet av lycka, och det bästa av allt då får man ju valpkurs igen. Hur mysigt är inte det? Men en liten boxervalp,det måste ju ha varit för underbart det med. Nu har vi precis kommit in från skogspromenade så nu väntar duschen och tillsnyggning sen åker jag på brukshundsklubbens middag. Vill bara önska er alla en trevlig lördagkväll också.:)
|
Snart 7 veckor gamla
1 bifogad(e) fil(er)
Full rulle runt husen. dom har stort att springa på vi inhängnat13000 kvadratmeter. Tack o lov så har dom inte varit överallt på tomten.
Bifogad fil 2153 |
Men helledosingen så underbart att få se dom här det första man gör när man öppnar datorn på morgonen. Är det en telefon det där, är det mig dom försöker ringa kanske hi hi? Dom kanske vill komma nu och härja med farbror Malte?
:) |
Jag undrar också vem det är de ringer till. Sitter och väntar vid luren, men det verkar inte vara hit... tyvärr... Man blir ju alldeles bedårad!
|
Dom blir ju bara gulligare och gulligare. Men jag tror bestämt dom väntar på samtal :)
|
Jamen så är det ju! De väntar på att någon av våra stora hundfarbröder ska ringa och tipsa om kul bus man göra! Min skulle kunna berätta om hur man obducerar mjukdjur väldigt fort och han har också bra tips om vad man kan göra med strumpor, vantar och andra småplagg...
|
Just precis :)
Min gangster kan lära dom läsa väldigt fort, han älskar tidningar och komihåg lappar med viktiga data på :D |
Vilka underbara valpar. Undrar om du håller på att lära dem att skicka SMS? Kan vara bra när dom har flyttat hemifrån, eller hur?:D:D
Shania :) |
Hahahahaha
Tack alla för era roliga kommentarer. Ja nog kan dom en del bus redan. På lördag då flyttar 4 st och det känns bra, sen så flyttar 2 lite sennare och resten har inte fått ett hem, men det kommer säkert ..hoppas alla har flyttat innan Jul.
|
Ja annars vet du ju vart du kan fosterhemsplacera dom, vilken julklapp det vore :D
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 19:47. |