Blockad.... självklart, fick en härdsmälta här :D
Kan undra hu de andra medlemmarna lyckats regga sig...hmmm. Jag kommer nog på det och ger mig på den som har novellen. Känner mig taggad idag pga förkylning så nu är jag inte go att tas med för hugade spekulanter :D |
Ha ha, hittade novellen i en blogg på Aftonbladet också. Den försvann fort efter jag undrat varför hon hade den utan mitt tillstånd och en anmälan. Fick svar från Spray abuse också och med min orginalfil som bevis att den var min så skulle dom hjälpa mig radera hennes sida. Nu återstår den där skumma communityn..
|
Så bra, det tar sig. Att de agerar när du lägger in dina protester. Du ska se att det ordnar sig med den skumma communityn... oxå. Kram från Ingrid.
|
Skönt att höra att det inte lönar sig alltid att vara oärlig och sakna moral. Väntar på kommande rapporter. Härligt att du orkar stå på dig och jobba med detta.
|
Usch, så irriterande det är med copycats i alla former. Smickrande, men inte tillräckligt.
En tanke om att försvåra för folk är att kanske använda sig av skrivskyddade pdf-dokument istället, med tydligt namn och svårbortklippt copright-märkning? Inte lika snyggt och lättpublicerat för dig, och det känns trist att ens behöva fundera över förebyggande åtgärder - de borde ju inte behövas. Men då får folk åtmindstone göra sig åbäket att faktiskt _skriva_ av allt och inte bara copy-pastea. |
Jag lider med dig, du har verkligen blivit utsatt för ett fruktansvärt brott. Vart är Sverige på väg?
|
Citat:
Lycka till! |
Läste Det är helt sanslöst att folk ine kan skriva egna Alster.Jag har varit med på en annan sajt man lyssnar på musik skriver dagböcker o signerar gästböcker Gillar att skriva dikter o döm om min förvåning när en karl bara hade kopierat min text o klistrat in i andras gästböcker Texten finns under dikter o tankar sid 17-20 www.123minsida.se/dunderlina Då blev jag förb.....d Efter det så skriver jag alltid coopright årtal o namn.
Hoppas hon plockar bort den.Bums |
Undrar hur det gått med din novell har hon lyckats få bort den än?
|
Nej den är fortfarande kvar. Bruden måste vara ovanligt korkad och nonchalant. Jag har anmält henne till abuse hos B-one men inget har hänt ändå. Det får nog bli en liten polis ändå :(
Jag har nästan lust att avslöja vem det är så hon blir spammad :p |
Ja nu har hon ju fått tillräckligt med tid på sej! Dessutom var hon ju så märkvardig när hon väl svarade dej så gör en anmälan du. Det är så tråkigt att behöva lägga sin tid och energi på såna här saker :mad:
|
Citat:
Har lite kul just nu och klistrar in ett meddelande i hennes gästbok var tionde minut. Hon sitter på andra sidan och raderar som en dåre :) Vore ju enklare att slippa mig om hon helt sonika raderade min novell från hemsidan men hon är väl för korkad för det :D |
Ha ha det var en bra ide Ja det hade blivit mindre jobb för henne om hon plockat bort den från sin hemsida men vill man inte fatta så *L*
|
Citat:
vore hon smart så tog hon ju enklast bort novellen, det förstår en ko tror jag :) |
Jamensan ska vara kul att se NÄR hon ska ge sig *L* Följer med spänning Fortsättningen *L*
|
Ha ha, tror hon är lite matt nu för hon har inte raderat på 10 minuter. :D
Kanske är jag korkad men jag kör med utmattningsmetoden. Fina dikter du skrivit dunderlina, jag har kikat på dom. |
Ja det var ju en bra metod den ska jag sno HaHa Tack för att du gillade mina dikter Jag har läst på din hemsida oxå ska in o läsa mer sen .....Ska bli några stygn vid maskinen oxå tänkte jag *L*
|
Nu är hon definitivt utmattad. Hon la ner gästboken helt och hållet :D Ett slag vunnet nu återstår nästa. Jag hade några robotar så vi bombade gästboken och det blev väl för mycket för det lilla livet. Nä, än har hon inte segrat och om det så ska bli det sista jag gör så ska hon ta bort min novell om sommarkatten. Om inte skickar jag faktura på royalty :)
|
Citat:
|
Hur har det gått? har hon tagit bort den än?
|
Det verkar som hon börjat röra om bland sidorna. I skrivandes stund finns den inte kvar men jag håller koll på henne ett tag till.
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:07. |