Tack Gunilla den blev jättefin!
Jag fick bara ett mejl kanske blev det fel. Jag har mejlat dom nu, vi får se vad som händer. Jag är så sugen att prova alfabetet. Lena i virkvarn |
2 bifogad(e) fil(er)
Hej!
Jag har återigen köpt en serie clipart för redwork... den här gången blev det "Redwork Santa Helpers" (www.clipartopolis.com). Här kommer ett smakprov på en stygnsatt sådan bild. (JEF, HUS och PES) Det passar kanske bra nu när vi närmar oss julen igen :). /Gunilla |
Tack Gunilla!
Var ska jag nu sättta den på? Det vet jag inte men jag blir glad av att se på bilden. Här är det grått och murrigt i dag. Lena i virkvarn |
Tack snälla Gunilla.
Dina broderier är underbara. Tack för att du delar med dig av dom.. /Lena |
Tusen tack Gunilla:)
Jättesött |
Redwork med glitter
2 bifogad(e) fil(er)
Tack ska ni ha :D.
Här kommer en lite annorlunda redwork med texten GOD JUL. Den är försedd med lite guldglimmer ovanpå. Det röda i själva bilden har jag gjort med hjälp av Word (texten) och Clipartorama (figurerna). Allt har sammanförts i PaintShop och sedan stygnsatts i Digitizer. Guld-detaljen är gjord som en double-run och sedan kopierad ett antal gånger. |
hej!
hinner knappt med i svängarna när du är i farten Gunilla . Ska ladda ner lite nu och den sista här nu var ju underbar . |
TACK
Den är super snygg... |
Den var häftig! Tack Gunilla.
Lena i virkvarn |
Jag säger som alla andra, TACK för att du delar med dig av dina fina broderier! :)
|
Rosor
Till dej Gunilla , för att du tänker på oss som inte kan.Tack för att du vill dela med dej!:D
|
Tack Gunilla, jättefina saker du gör och tack för att du delar med dig till oss som inte är så haj på stygnsättning.
lapplotta |
Tack Gunilla,för att du delar med dig av broderier.
Jättefina broderier. Tack från Gerd.
|
Du är helt underbar Gunilla, denna God Jul skall jag testa efter min semester, nu skall det bli två veckor värme.......
|
Tack än en gång GUNILLA, för alla fina brodyrer som du gör, har även laddat ner God-Jul brodyren. Skall testa den så snart jag kan. Ingrid:D
|
Jag tackar också för de fina brodyrer du delar med dig av. Du är så skicklig i stygnsättning.
Än en gång. Tusen tack /ElisabehtS |
Tack snälla Gunilla, för att du delar med dig av alla fina broderier du gjort.:)
|
Det var så lite så :p, och roligt att det blev en sådan respons.
/Gunilla |
Du är så snäll som delar med dig. Det är alltid roligt att få ladda ner dina stygnsättningar då man vet hur välgjorda de är. Det här "God Jul-broderiet" kommer jag absolut få användning av.
Tusen tack. |
Hej jag måste få fråga......:pJag blev sååå sugen på att skaffa Clipartorama, när jag så alla fina RW... men det finn ju 2 versioner av Clipartorama, vilken är bäst och vilken har ni ???
/ Helen |
Hej!
Jag har Stand Alone-versionen. Det finns en tidigare diskussion om för- och nackdelar här (en lite "kapad" tråd :o): http://www.sysidan.se/forum/showthread.php?t=13404 /Gunilla |
Tack:)
Ska genast kolla på den tråden! Helen H |
Tack så mycket
Vad du är påhittig.
Maggan |
2 bifogad(e) fil(er)
Hej!
Tack :) Tänkte att det var på tiden med lite redwork igen, så nu har jag stygnsatt en ekorre (clipart från www.clipartopolis.com). Kram /Gunilla |
Tack snälla Gunilla. Den är helt underbar.... TACK
|
Så söt ekorre Tack för att du delar med dig av dina alster Du är jätteduktig
|
Vilken sötnos! Tackar så mycket! :)
|
Tusen tack för detta fina broderi Gunilla! har inte sett det tidigare fast det blev gjort 2008, Kram från Pysseltant!
|
Jisses, nu har ni fått mig till att beställa CLIPARTORAMA STAND ALONE också .-)))) Jädrans Gunilla som gör så mycket fint.
Tackar och bugar |
Oj, vad har jag ställt till med :)?
Passar på att önska alla ett Gott slut och en God fortsättning! /Gunilla Hultin |
Gunilla! även andra syentusiaster! Tack så mycket och ha ett Riktigt Gott Nytt År!
|
Citat:
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 06:17. |