OJ, jag tror att jag beställde polyester!
|
Jag köpte polyester just för att den ska vara starkare till loggor på typ kepsar och arbetskläder. Jag får släppa lite på trådspänningen, men annars är det inga problem. Jag tror det är lite olika beroende på vilken maskin man har.
|
Tullavgift???????? Det betalade inte jag, stämmer det verkligen att du skall betala det? Jag har provbroderat ett motiv, beställde polyester och fick justera trådspänningen!
Mycket nöjd, vill bara vara hemma o sy, kanske blir det möjlighet i helgen! |
Det blev också polyester. Den ska vara lite starkare än Rayon o sen tål den solen bättre och tål täta tvättar. Såstår det i alla fall
|
Hihi klart man ska betala tullavgift det är ju momsen som vi måste betala på varorna i sverige o det kräver staten in. :-)
Sen kan man hoppas ha tur att man slipper men det bidde inte så denna gången för mig. Tror tullen fått upp ögonen på alla dessa paket som beställts från detta stället. Men det spelar inte så stor roll tycker jag för det blev ju billigt ändå. Nu ska vi bara fixa till nån stans o förvara dom. Hej då nu ska maskinen jobba |
TJOHO, på förmiddagen kom brevbäraren och tutade
(vi bor på landet) och då förstod jag,PAKETET har kommit.Jag hade tur som slapp tullavgifter. Jag blev som ett barn på julafton när jag packade upp alla rullar. |
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 04:35. |