För mig hade det oxå passat bättre på lördag egentligen men de andra önskade söndag så... Eller??
Nu får vi hålla tummarna för att ingen av oss går o blir sjuk eller nåt! ;) (En plats kvar om jag förstått rätt!) |
Meddelar du de som kommit med sen eller hur ska man veta dag o så?
|
Som det är nu är det bestämt den 27e på söndagen alltså om inte alla tycker att lördagen är minst lika bra.
Med "alla" menar jag ni som svarat sedan jag skrev bestämt datum! Och jag räknar med er som anmälda! |
Det är så klart alltid bättre mes en lördag, om man skall hålla på 8 tim kan det kanske vara skönt att man inte skall upp till jobbet dagen efter :) Men mig spelar det ingen roll bara jag vet när så kommer jag :)
|
Tycker också lördagen är bättre även om jag kan söndag med.
|
Hallådär! Lördagen verkar bättre!
Nu har jag ringt Laila igen och frågat om lördagen istället!
Är det ok för alla? Dvs: Anna N, Camilla T, Meg B, Susanne A och Ingalill F! Anmälan blir bindande så inte Laila står beredd o ingen dyker upp! Det ska bli SÅ kul!:D |
Tjusigt då kommer jag på lördagen.
Susanne |
kurs
Hej!
Jag kommer lördag med. Inga-lill |
Jag tar gärna lördagen oxå är det samma tid ändå?
|
Beroende på när vi tror att vi kan vara där så kan vi börja mellan 9 o 10, 9 om vi är pigga?!
|
Har ju inte så långt men vid halv tio klarar jag :) finns väl dom som kommer längre ifrån va?
|
Jag kommer också på lördag. Ska försöka vara där kl 9
|
Jag brukar vara morgonpigg så 9 blir fint.
|
tid
Jag kommer mellan 9 och halv tio.
Inga-lill |
Här skulle jag gärna velat vara med,men måste åka till Finland då min mamma(85år)är väldigt sjuk.
Hon är allt för mig då jag aldrig har haft någon pappa.(miste honom i en olycka när jag var bara ett år gammal) Bra att du kommer att ha flera kurser så jag också kanske får senare ett tillfälle. Jag skrev upp ditt telnr. Just i den livssituationen som jag befinner mig nu i så skulle jag bli galen av sorg om jag inte hade sömnaden, maskinbroderiet och andra hobbies att fördjupa mig i. Jag märker att det är livsviktigt att ha intressen som man kan bejaka,i livets svåra stunder. Jag bor i Lunden/Örgryte och är sådan som kan vilken dag som helst och även vilken tid som helst. Hoppas på att senare kunna delta i din kurs då detta låter väldigt inressant. Vi hörs TESS! |
Lördag kl. 9 blir bra för min del
Camilla |
Ja nu närmar det sig våran kurs och fick fram detta om BHn iaf :)
En vän är som en bra BH... Svår att hitta Stödjande Bekväm Alltid upplyftande Lämnar dig aldrig besviken och hängig Och är alltid nära ditt hjärta!! |
Haha,den var rolig. Sen är det väl med bh som med vänner. Det är svårt att hitta de riktigt bra. Alla har väl ett par bh liggande som inte sitter bra.
Hurra för bra bh och bra vänner. Ska bli roligt att träffa alls. Susanne |
Hej alla vill bara tala om att det här akall bli såååååå kul Jag åker till min syster i em och stannar till imorn kan inte komma åt nätet så hoppas det inte blir några ändringar :) jag kan nås på tel 0738152653 om det skulle bli något så snälla ring mig isf Annars ses vi i morgon bitti Kram alla
|
Jag och Susanne åker till min syster i Mölndal i eftermiddag och jag har tel 070-73 678 58 om det är något!;)
Vi ses!!! |
Fortsättning BHsömnad! Vadderad...
Hoppas nu alla som var med på kursen tidigt iår ser detta!...
Jag ringde Laila ang fortsättningen och hon skulle kunna ha en kurs i början av Augusti! Skulle det kunna passa? Då är det kanske fortfarande semester och vi kan ta en dag i veckan? Någonstans den 7e och framåt? Själv är jag troligen på Orust då och slipper den LÅNGA resan! (Laila lovade samma kursavgift som sist, bara för oss;)!) |
Tyvärr
Är i Skottlnd då så det blir svårt.
Inga-lill |
Ja varför inte :) men vet inte om jag jobbar då men det får vi väl se när det närmar sig
|
Hej Johanna och alla andra, jag ska kolla om jag kan då
|
Jag är gärna med
Jag är gärna med om jag är hemma då. Fick ju inte plats när ni hade sykurs sist. Har dock ju gått tidigare hos Laila så om det finns plats nu och om allt klaffar hänger jag gärna på. Laila har mitt tel nr etc.
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 12:36. |