Dyr??
Om något är dyrt tycker jag att man måste kunna jämföra med något annat, eller hur??
Som redan sagts ovan ,var DVD'n mycket bra . Jag har inte sett någon annan DVD på detta tema så jag kan inte jämföra om den är dyr eller ej. Boken sem bara kostar..... har inte så många sidor om man tittar i innehållsförteckning, dessutom presenteras denna författare och hennes metoder också i DVD'n. Jag tycker det är full pott!! Jag bor själv mycket långt från 'civilisationen' och har inte tillgång till workshops eller ens andra människor med samma intressen. Närmaste större stad är 27 mil. Jag är i stort sett självlärd och vore det inte för internet och böcker samt DVD'n så skulle inte mitt liv vara lika rikt. Så nu har Du en fond mot vilken Du kanska kan avgöra om den är dyr eller ej????!! Gunilla |
ber om ursäkt.
Det var inte min mening att kritisera Dig för att Du köpt DVDn, om det var så Du uppfattade det.
|
Ja, allt är ju relativt. Jag har beställt boken, men inte fått den ännu.
Monica, om vi köper in en film kan vi ju titta gemensamt. Har inte riktigt bestämt mig. Gunilla. Jag funderade just på skillnaden emellan bok o Dvd. Men Du har ju svaret!!!! Självklart är allt mycket enklare för oss som bor i storstäder, men internet och alla goa mnsk som man man kan fråga om allt, är nog den bästa tillgången. Jag har ju fått massor av kunskaper på detta sätt. Men finns det någon bot mot denna hemska värme???? kram till er alla från RutViola i Göteborg |
För varmt
1 bifogad(e) fil(er)
Kom till Norrbotten,
Här det 13 grader tunnt strilande regn. Inga mygg. Kom så gör vi en workshop tillsammans med Paintsticks och tyg som ämne. Jag tror också att vi skulle ha god hjälp av DVD'n.Alltid kan vi lära varandra!! Jag har gott om plats både att arbeta i och gott om sängplatser. Nedan foto av min sk ateljee. Textil är min hobby och jag är nyfiken speciellt på allt som har att göra med Art Quilt. Gunilla |
13 grader. Det är inte sant!!!! Här är nog närmare 30. Ja, varför åker vi inte till dig. Det kanske vore trevligt. du kan maile mig privat på rutviola@gmail.com så kan jag efterhöra intresset.
Har fler kontakter i Norrland som kanske vore intresserade. Vi hörs RutViola PS Det står i tidningen idag att Norrland skall få massor aav mygg i sommar!!!! DS |
Åh vilket stort rum!!
säkert svalare än mitt rum. (Fast jag gillar värmen :-) ). Jag har min "atelje" i vår klädkammare, på 4 kvm.
Bra idé med en workshop, jag kanske hänger på om jag får allt det andra i livet att klaffa! |
Workshop i Norbotten
Glad
att det finns intresse för ett besök hos mig i Gällivare för att arbeta med Painsticks. Jag har plats för 6-8 personer. Jag föreslår fredag till söndag. Tidsmässigt vilken helg som helst fram till 1 juli. Därefter bor jag i Kivik över sommaren. Jag skulle också kunna komma till Göteborg??? någon helg i juli from 15/7. Efterd detta inlägg använder jag RutViolas e-mail adress för att diskutera detaljer. Gunilla |
Citat:
så det tog exakt två veckor, men det kan nog gå snabbare. |
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 10:23. |