Hej,
Pricis de är de KABBO 2 st för 49:-. Lite svåra att trycka ihop kanske men perfekt till alla små tygbitar. Jag har köpt några åt gången, så blir det inte så dyrt, just då i alla fall. MVH Bitte |
Att förvara overlockrullar
1 bifogad(e) fil(er)
Hej!
Just nu har IKEA en hylla som heter Lillsved för 99 kr istället för över 240 kr. Den är nog avsedd för kök och i första hand för kryddburkar men den funkar bra till overlockrullar också! Längst ner finns dessutom fem krokar som passar bra att hänga tex saxar eller broderibågar i. Annika |
Re: Sy-Bord
Citat:
Själv har jag världens kaos i min syhörna... Har en gammal Pfaff sadelmakarmaskin som har ett eget bord där motorn hänger under bordet... ska väl fota vid tillfälle. Ettriktigt monster i alla fall. Syr lätt igenom centimetertjockt läder... den vanliga symaskinen slänger jag upp på köksbordet vid behov... ingen bra lösning alls :-( resten av familjen blir så grinig när de inte får äta... |
Själv har jag klämt in syhörnan i samma rum som vi har alla våra datorer, trots att vi har ett stort rum som är tomt i källaren. Där finns tom ett höj- och sänkbart bord man kunde använda. När jag klipper till ligger jag på golvet framför tvn. Allt detta bara för att jag är så enormt sällskapssjuk å det känns så ensamt i källaren! :o
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 09:56. |