Trevligt, trevligt! Du är uppskriven på deltagarlistan Eva-Brita. (mejlar privat också eftersom du inte verkar vara medlem här:))
|
Om någon undrar över varför jag inte välkomnat Agneta så har vi mejlat privat och hon kan inte den helgen tyvärr.
|
Jag har tjej till, Nettan, som vill vara med (skulle bara kolla att hon inte hade praktik den helgen). Så nu är vi 4 st plus mig.:)
|
Nu har jag fixat inlogg här :P (eva-brita alltså)
Jag har en kompis, Ina, som gärna vill vara med också. |
Härligt det tar sig! Ina är med också.
|
Hej igen.
Eva-Britas mamma, dvs min "extrasyster" Antonia vill också vara med! Hälsningar Barbro |
Hon är med!
|
Hej allihop! Jag håller på att tota ihop ett e-brev med info till alla som vill vara med. Ni som redan anmält er, är ni gulliga att skicka ett e-brev till mej så jag får era e-post adresser. Ni som har kompisar som ska vara med får gärna bifoga deras e-post om de har någon . Om de inte har så får ni vidarebefodra infon.
Nu ska jag ta hand om Oskar som återigen har feber(suck, det går bara runt) |
Hej. Vilken bra ide! Är det fortfarande den 8/4 som gäller? I så fall vill jag gärna vara med. Skicka gärna info på frisktorp@hotmail.com.
Åsa |
Japp, datum är fortfarande 8/4 och du är med. Skickar lite mer info privat.:)
Nu är vi 7 st så det finns plats för 3 till. |
Nu är ytterligare en tjej med, så två platser kvar.:)
|
Sicken bra grej ni håller på med !
Den som kunde vara med,men kan tyvärr ej! Avundas er!:( TESS |
Hej hopp!
Jag vill också vara med. Och jag tar med mig mig kusin som inte är reggad här. /Lovisa |
Roligt roligt!:) Då är det fullt!
|
Till er som inte kan vara med så kanske det går att ordna något en annan gång. Vi får väl se hur denna omgång går först;)
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 04:19. |