God Jul!
Länkar till förra årets foto-'julsaga'; http://www.iors-sida.net/Christmasstory%202007.htm ;) |
Åh så mycket vackra vovvar och kissar det finns bland oss. Min liga vill också passa på att önska alla en God Jul och ett Gott Nytt År.
Hälsningar från Ulla (matte) Malte Modig Kung av Hållsta (flat coated retriver) Stina Studs, Valle Valentino, Findus Filur och lilla Ronja Rövardotter (kattligan) |
GOD JUL och ETT GOTT NYTT HANDARBETSÅR önskar jag alla glada på sysidan.
Barbro:D |
2 bifogad(e) fil(er)
God Jul och Gott Nytt År från mig också!
(stygnsatt del av clipart från clipartopolis.com) /Gunilla |
Önskar er alla en fröjdefull jul och ett riktigt gott nytt år!
|
1 bifogad(e) fil(er)
Jag önskar er alla en God Jul och ett Gott Nytt friskt år med en massa tid över till syende och broderande (eller vad vi nu gillar att göra :))
|
Jag vill också önska alla sysidemedlemmar en GOD JUL och ett
GOTT NYTT ÅR. |
1 bifogad(e) fil(er)
God jul & Gott Nytt år vill jag önska till alla sysidans medlemmar
önskar Eva/Quiltare |
Jag önskar alla tygtokar en riktig GOD JUL O ETT NYTT GÅTT QUILT ÅR även alla andra Gladys
|
1 bifogad(e) fil(er)
God jul på allihopa, skickar med ett kort på vårat pepparkakshus Thea har själv fått välja vilket klientel som skulle ingå, och älvan var ett lika självklart inslag som den indiska elefanten:D Det går inte att vara helt traditionell med små barn (som tur är)
|
Avkopplande jul och ett gott nytt år!
Önskar jag er alla! Har precis försökt avsluta en kulpåse, med broderi. Oj vad bra det gick tills jag vände på påsen och såg att jag hade sytt ihop delarna åt olika håll. Nu är det dags att krypa till kojs kl är snart halv tolv!
|
[SIZE="5"]GOD JUL [/SIZE]på er alla :D
|
1 bifogad(e) fil(er)
[COLOR="black"][/COLOR]God jul från mig med[FONT="Comic Sans MS"][/FONT]
|
Har du inte hunnit klart men julstöket finns hjälpen här http://www.cvfaf.org/DoggieXmas.html
God Jul |
God Jul alla syvänner.
Annika |
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 16:05. |