Tack vad gulliga ni är, jo visst är det bättre, men inte bra. Jag börjar undra om det någonsin blir det. Jag har varit och rensat roten en gång och ska göra det en gång till och sedan ska det rotfyllas och förhoppningsvis bli klart i december någon gång.
Nu har jag en klappande brygga, den skallrar när jag pratar och äter och det tycker gubben är skönt för jag är lite tystare nu. Tandläkaren vågade inte sätta fast den så hårt utan jag ska kunna ta bort den själv direkt om det spökar. Tandläkarskräck är bara förnamnet för mig, jag har blivit nedsövd hos tandläkarna jag gått hos ända tills jag kom till denna underbara tjej. Jag har gått hos henne i ca 15 år nu och jag har fortfarande samma skräck och mardrömmar när jag ska dit men hon bryr sig verkligen och som tur är är jag inte spruträdd så bedövning får jag så mycket jag vill. Det som grämer mig är att allt detta ar hänt under skaldjursperioden jag älskar skaldjur. I år har jag bara kunna äta rensade räkor!!! Jag har svenska kräftor i frysen som jag bara längtar efter, men jag chansar inte kanske får fira nyåret med dem och en liten hummer. |
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 18:36. |