Jättetack till både Gunilla och Katarina för alla fina motiv ni delar med er av.
|
1 bifogad(e) fil(er)
Hejsan!
Här kommer en rar höna... passar till köket, skulle jag tro :). Förslag till färger: Ljusgul (torrt hö) Vit Beige Ljusbrun (trä) Brun Röd Gul Ljusblå Svart Glad Påsk, alla! /Gunilla |
Tack snälla Gunilla,
Har laddat hem din höna med slev, ser jättemysig ut. Kram från Ingrid |
Tack snälla du, den ska jag prova imorgon.
|
1 bifogad(e) fil(er)
Hejsan!
Här kommer en av mina stygnsatta baby-beaglar. Färgerna är: Vit Bambu Ljusröd Rosa Gul Brun Grå (nos) Svart |
Tack snälla Gunilla, alltid lika generös. Och vilket kanonjobb du gör också, hoppas du vet hur uppskattad du är.
|
Tack, det var kul att höra :D!
De här beaglarna är så lätta och trevliga att stygnsätta. /Gunilla |
Tack Gunilla,
för beaglern, den var verkligen jättesöt. Har laddat hem den jag med. /Ingrid:) |
Ja jag tackar oxå Ni är så snälla o delar med er :) Jag som bara älskar ankor :)
|
hej Gunilla.
Tackar så mycket. Trine |
Tackar!
Tack så väldigt mycket Katarina och Gunilla!
Ni är verkligen både duktiga och generösa. Katarina |
1 bifogad(e) fil(er)
Hej!
Nu har jag lekt med programmet Clipartorama och kombinerat ihop en enkel bild som jag sedan stygnsatt i Janomes Digitizer. Den kommer både med och utan konturer. Snuttigt så det förslår ;) Kramiz /Gunilla |
Tack snälla Gunilla, det är så roligt med motiv som någon man "känner" har stygnsatt. Känns lite mer personligt. Och det gör ju inget att dom är så fina heller.
|
Nog var de snuttiga....har en jobbarkompis i väntans tider....!
|
1 bifogad(e) fil(er)
Jag bidrar med ett litet rosbroderi.
Det är flera format i zip-filen |
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 03:44. |