Läget
Hej!
Min mor ar pa battringsvagen sa jag hinner lagga skriva lite. Läges kontroll Mars: ElinM............har Parthenos & ElisabthS:s block Zickzack............inga block Trikken.........har Pysseltant:s block Gympaemma......inga block Rae..............har inga block Trugen...............inga block Kickelina.......har ElinM, ZickZack & Triken:s block Villsy............har Gypmaemma:s block & har postat Rae:s block ElisabethS.....har Kickelina & Trugen:s block Parthenos......har Villsy:S block Pysseltant..........har inga block Syofta..........har Syofta:s block(far du ivag din block snart?) Stämmer det inte kan ni säga till. Jag kommer att försöka lägga ut läges kontroll med jämna mellan rum så att ni ser var era block befinner sig. Fortsätt att posta här när ni får eller skickar ett block. Tack. Rae |
det känns som att jag skulle vilja följa med mitt block runt i sverige så man kan följa vårens ankomst på så många ställen i landet.:)
|
Jag har nyss tagit en liten promenad i marssolen (som värmer lite lite lite) och ElisabtehS och Parthenos block ligger nu på lådan . Eller rättare sagt, så hoppas jag att de inte gör det, utan att brevlådan är tömd kl. 13 som de lovar och att brevet är på väg till zickzack!
|
Nu är Trikkens block postat och på väg till Villsy. Det var en perfekt sysselsättning under vasaloppet i förmiddags.
|
Det stämmer hos mig :) Jag längtar tills nästa blocki koller till mig nu :)
|
Ja Rae, det stämmer för mig med, jag har inget block men längtar oxå efter ett.;)
|
Et kommer snart,lovar =)!
Citat:
|
I morgon bitti lägger jag Pysseltants block på lådan.Det är frankerat o klart för avfärd! Och väntar med glädje på nästa!
Anna Karin Trikken |
Citat:
zickzack |
Citat:
Snön har rasat från taket och tagit med sig stuprännorna. Tur att vi böt tak för några år sedan. Men i dag så värmde solen och sinnet blev mycket lättare. /Elisabeth S |
Läget stämmer för mej med.
Jag är färdig med Gympaemmas block men väntar lite till jag ser att ElisabethS fått iväg något eller några block.Vill inte stressa på om det redan är mycket. Vårsolen skiner här också och vårvindarna tär på den 1.3m höga snödriva jag har på altanen.Familjen har hjälpts åt att skotta av en ruta så att jag kan sätta mej i lä av drivorna när vårsolen behagar visa sej. Väntar med spänning på nästa block :) |
NU..har jag skickat gympaemmas block till ElisabethS...
och i brevlådan låg Trikkens block. å nu kan jag börja fundera över vad jag ska skapa på detta block! Ha det gott alla!:cool: |
Syofta har lämnat sitt vackra block till mig.
|
Idag fick jag Ingrids block! :D
|
Idag damp Kickelina & Trugen:s block ner i brevlådan!
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 12:33. |