Många tack...ska brodera den på diskduk i dag , den ser jätte fin ut.
|
Jättefin och lagom till Påsk! Tack så mycket :)
|
Nu är den klar
1 bifogad(e) fil(er)
jag förminskade brodyret lite sen så förstorade jag 20 % i min maskin men med samma antal stygn.
Det ska bli flera för den blev jätte fin. Bifogad fil 3886 |
Tack Gunilla! den ser jättefin ut.
har laddat hem den och ska sy den under dagen. |
Tack så mycket!
|
Tackar,tackar!
Så fin.. |
Man bugar och Tackar.
|
TACK, snälla Gunilla!
Du är så himlans duktig och generös...TACK än en gång!!! Kramen |
Tack
[Vilket fint påskbroderi
Maggan |
Den är fin. Tack!
|
Tusen tack. Satt just och letade rw mönster till påsktrasorna. Så den kom absolut i rättan tid :-).
|
Stort tack Gunilla. Den kommer att användas nu till påsk.
Elisabeths |
Tack sâ játtemycket. GLAD PÂSK frân Spanien
|
Tack så jättemycket. Nu ska det bli många påsk wettexdukar.
|
Bus eller godis av WiKa
1 bifogad(e) fil(er)
Hoppas att någon har nytta av broderiet.
Jag har INTE provbroderat. ALLA mina broderier är Download Royalty-free images, så varsågoda. WiKa |
Tack för broderiet!
|
Gunilla Hultin
Har lagt upp en fil med alla fina broderier jag laddat ner. Tackar och bockar för att ni delar med er
|
Till U.K
Tack så jätte mycket. Den kommer att sitta på ett tallriksunderlägg i morgonkväll för att åka till London på onsdag. Träffar makens barnbarn under en långhelg så det blir en bra liten present! :-)
|
Citat:
|
Lite mer Halloween
1 bifogad(e) fil(er)
Jag har INTE provbroderat. ALLA mina broderier är Download Royalty-free images, så varsågoda. WiKa |
Sötis
1 bifogad(e) fil(er)
Mer Halloween
1 bifogad(e) fil(er)
1000 tack för fina broderier!!
|
Tack för era härliga brodyrfiler.
Ska försöka få fart på maskinen igen. Har haft ett långt långt uppehåll men känner att det börjar bli dags för lite innearbeten igen. Trädgården har ju gjort sitt för den här säsongen. /ElisabethS |
Tack så mycketWiKa
Tack så mycketWiKa för alla fina broderier som du delar med dig av!! :)
|
Tack, WiKa för din storsinthet...det uppskattas jättemycket!
|
Hjälp
Är det någon som kan hjälpa mej.
Skulle så gärna vilja ha dessa fina broderier som WiKa delar med sig men då jag laddar ner får jag bara hus och jef-filer, skulle behöva pes-format då jag har en Brother maskin. Finns det någon snäll person som skulle kunna konvertera och skicka dessa till mej. Har 3 barnbarn som ska ha Hallowenfest imorgonkväll och jag skulle vilja överraska dem med något broderat med anknytning till hallowen. Tack på förhand. |
Hej Nystart!
Jag har konverterat filen tyvärr kan jag inte lägga ut den typen av fil på sysidan. Maila mig så skickar jag den. |
OMGORD BATFRAME by WiKa
1 bifogad(e) fil(er)
OMGJORD BATFRAME!!!
Nu har jag justerat lite skavanker på Batframen, så ladda gärna ner den ny, gör den är helt klart bättre, Nystart, jag lägger upp alla broderier i pes åt dig. |
Tack
Det vore jättsnällt. Var hittar jag dessa då ?
|
Är det någon som vill ha broderiet i annat format eller storlek, fixar jag det gärna.;)
Jag blir tokig! Det går inte att ladda upp broderierna till Nystart i PES, verkar vara en helt halvt seg förbindelse................................ :mad::mad::mad: Testar senare igen. |
Stygnsättningar i PES
3 bifogad(e) fil(er)
Tack snälla för alla rara ord! Stygnsätter en del nu, och jag blir glad om någon vill ha det jag stygnsättet.
Nu försöker jag lägga in alla i PES. |
Tack
Tack så jättemycket ! Du får gärna fortsätta att lägga ut även i Pes, väldigt trevliga saker du stygnsätter och delar med dej.
|
Tack för broderierna!
|
Broderier
Tack sâ mycket
|
Åh vad glad jag blir. Kul att ni gillar dem.
|
Tack WiKa!
Precis vad jag behövde :D |
Hot Santa Mum by WiKa
1 bifogad(e) fil(er)
Ha en härlig jul allihopa!
Hoppas att julpinglan kommer någon till användning. OBS!!! jag har inte hunnit broderat den ännu, men den bör vara helt ok. |
1 bifogad(e) fil(er)
Här kommer damen på bild.
|
Julpinglan
Tack för den fina julpinglan. Den ska bli spännande att använda. God Jul
Citat:
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 21:49. |