Tack så väldigt mycket för den vackra ängeln.
|
Jag instämmer med alla andra, Tack Gunilla för den fina ängeln! :)
|
Brodyrfiler
Hej på er.
Det är första gången jag är inne och skriver på sy-sidan. Ville bara tacka för alla designer till min nyinköpta broderimaskin. Köpte en Janome 350E och än så länge är jag helnöjd. Gärna lite tips om ni har några. Tack än en gång!!!! Ann |
Tack så mycket Gunilla, för denna välgjorda och fina ängel, den hamnar på mitt överkast där det är en massa änglar.;)
|
tack för att du är så snäll och delar med dig av fina stygnsättningar
//eva |
Tack för en jätte fin ängel. Ska broderas i morgon.
|
Tack för att det finns ÄNGLAR!
|
tack för ängeln!
Nu blir det mysigt att börja sy igen då höststormarna pågår ute.
|
Tack Jag broderade ängeln igår och den blev så fin Du är mycket duktig stygnsättare.
|
2 bifogad(e) fil(er)
Hej alla hjärtan :)!
Här kommer ett snirkligt hjärta att brodera. Det är en "redwork" i tre nyanser av valfri färg. Kan med fördel broderas på ett mörkt tyg, men ljust går också bra. Stygnsatte det igår kväll, och har idag broderat och sytt en hållare för extra toapapper. Vi ska ha ett evenemang med kören på måndag - Alla hjärtans café, och alla ska bidra med bakverk (kakor, bullar), sång och lite vinster till ett lotteri. Den här blir ett av lotteribidragen. |
Många tack.
I dag har jag letat efter ett fint hjärta, men inget har passat.
Detta blir perfekt. Tack tack |
Jättefint hjärta får man aldrig för många av.
Tack Tack. |
Tack för snyggt hjärta
|
Tack Gunnsan för alla de fina broderierna du försett mig med. Jag är ganska ny i broderibranschen och har jättestor glädje av din skicklighet. Så TACK än en gång!! Ska, bl.a. göra ett grillförkläde till mannen i mitt liv. Han behöver det! Kram Sanna:D
|
Tackar! Jättefint hjärta!:)
|
Tack Gunilla för ett superfint hjärta!!:)
|
Instämmer i kören, och tackar så mycket
|
Alltid lika välgjorda broderier, ett sant nöje att sy ut dom.
Tack Gunilla |
Tack snälla...
Citat:
|
Hjärta
Alla tiders.
|
Tack för det fina hjärtat
Ha en bra Alla hjärtans dag ♥ Kram Cina |
Tack så mycket för det fina hjärtat.
Lapplotta |
Tusen takk for masse flotte broderier, så snilt av deg å dele med deg:)
|
Tecknad häst
1 bifogad(e) fil(er)
Tyckte det va längesedan ngt nytt som lades upp så jag tänkte jag skulle lägga in denna lilla häst,,,
jag är ju inte världens bästa stygnsättare men den funkar.. |
Tack Annkie den var hur härlig som helst. Och du är bra på stygnsättning.
;) |
Den var härlig. Tack så mycket.
|
Tack för den!
|
Vilken söt häst / tackar
|
Tack för din häst
|
Tack, den var gullig.
|
1 bifogad(e) fil(er)
En enkel snöflinge-kontur för användning då man vill kvilta något (dvs snöflingan är ej fylld).
Den är ca 7.5x7 cm stor. |
Citat:
|
Man tackar! Fin och användbar!
|
Tackar !:)
|
Trådproblem med min janome
Hej!
Jag köpte en janome 350e för två veckor sen, jätterolig maskin :) JAg ska ha den till att brodera hundhalsband i första hand & det sade jag till försäljaren. Första halsbanden broderade den superfint, men nu blir det knas! Antingen får jag öglor på rätsidan, ändrar jag trådspänningen så kommer undertråden istället upp på över rätsidan. I vissa fall har även övertråden helt täckt avigsidan & undertråden syns inte alls! Vad gör jag för fel? Provade igår att sy i tyg istället för i nylonbanden, men det blev inte bra ändå!? :( Finns det någon speciell nål att använda om jag vill att den ska brodera i grövre grejer? Såsom nylonband? Men varför fick jag inte till det när jag sydde i tyg? Ska ringa försäljaren idag, så får han hjälpa mig oxå, men täntke om någon morgonpigg själ ville hjälpa nu :) |
Snöflinga
Citat:
Bibbi |
Tupp till Påsk
2 bifogad(e) fil(er)
Har ikväll stygnsatt denna tupp i redwork. Kan nog fungera på disktrasor och liknande, tror jag :)
|
Påsktupp
Snabbt som ögat hämtade jag din fina tupp!1 TACK snälla Gunilla!!
Ha det gott Bibbi |
Tusen tack Gunilla, den tuppen är lika som alla dina stygnsättningar.
|
Supersuperfin, TACK så mycket Gunilla, vad du är storsint som delar med dig så mycket. :D / Ingrid
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 01:00. |