Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler

Gå tillbaka   Sysidans forum > Symaskiner > Allmänt om symaskiner
Registrera Dagens inlägg Markera forum som lästa

Notiser

Svara
 
Ämnesverktyg Sök i detta ämne Betygsätt ämne Visningsalternativ
Gammal 2005-11-14, 08:10   #1
janesjogren janesjogren är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: okt 2005
Inlägg: 38
www.symaskine.dk, beställa

Hej
Jag har kollat efter en overlock maskin och läst lite här i olika forum och såg då tips om www.symaskine.dk, där hittade jag en pfaff overlock 4752 för 2200 dkk vilket är lite mer än 2700 sek. Jag tyckte att detta lät jättebilligt då jag fått höra att den kostar mer än 4000 här i sverige. Därför tänkte jag beställa en sådan men jag undrar om det är någon som har erfarenhet av att beställa från dem och hur det fungerar med frakt till sverige. Levererar de fraktfritt även till sverige eller hur mycket kostar det och hur gör man med betalning fungerar det lika lätt att betala in via bank från ett svenskt konto till ett danskt. jag har läst här i forumet men tyckte inte att jag fick svar på alla mina frågor och jag försökte leta fakta på deras hemsida men var fattigt på sådan fakta. Tacksam för svar / Jane
janesjogren är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2005-11-14, 09:14   #2
squinteyed squinteyed är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: nov 2005
Inlägg: 68
jag är ingen höjdare på danska men betyuder inte "Levering kun i Danmark." (som står på förstasidan) att de bara skickar inom danmark?
squinteyed är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2005-11-14, 11:57   #3
janesjogren janesjogren är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: okt 2005
Inlägg: 38
ojdå

Jag hade inte läst allt på första sidan men då får jag lösa det genom att beställa hem symaskinen till en kompis som bor i köpenhamn. Jag hade sett att andra här på sidan hade beställt därifrån. Hur har ni gjort om ni nu beställt hem det till Sverige?
janesjogren är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2005-11-14, 13:42   #4
Rutis Rutis är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jan 2005
Inlägg: 433
Jag mailade dem och frågade, och då gick det bra att få den skickad till sverige. Kanske de ändrade sig efter de fick skicka min maskin som strulade så många ggr fram och tillbaka? Jag föreslår att du mailar dem och frågar.
Rutis är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2005-11-14, 13:44   #5
Dorthe Dorthe är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: okt 2005
Inlägg: 39
Hej

Ring till dem och fråga, Det är sansynligt att de också leverar i Sverige, men då får du ju stå för frakten. Normalt när jag köber grejor från mitt gamla hemland, hämtar jag ut på posten och betalar med svenska penga efter dagskurs. Be dem tala langsamt, då går det at forstå vad de säger, eller prata engelska

Dorthe
Dorthe är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2005-11-14, 14:22   #6
janesjogren janesjogren är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: okt 2005
Inlägg: 38
Jag bor i lund och tänkte att det ändå kan vara trevligt att åka över och träffa min kompis. Annars ber jag min mamma som kan flytande danska att prata med dem. Är det någon som vet hur mycket frakten kostar om jag skulle beställa till Sverige?
janesjogren är inte uppkopplad   Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 01:38.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sysidan.se är byggd med CommunityLib från Mainloop Personuppgiftspolicy
Annons