Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler

Gå tillbaka   Sysidans forum > Övriga forum > Fritt Forum
Registrera Dagens inlägg Markera forum som lästa

Svara
 
Ämnesverktyg Sök i detta ämne Betygsätt ämne Visningsalternativ
Gammal 2006-10-25, 16:06   #1
Aminida Aminida är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: okt 2006
Inlägg: 80
Fyndat soffa!

Ojojoj, nu är jag glad kan jag säga!

Jag och min man håller just nu på att flytta från vår etta som är 28 kvm, till en trea på 82 kvm. Det har varit jättemysigt och bra att bo litet, men nu är det dags att få lite mera plats. Så för tre veckor sen kollade jag runt på Myrorna lite, och hittade en jättefin bäddsoffa! Jag trodde att den skulle bli såld innan vi hade möjlighet att köpa den, men döm om min förvåning när var där idag, och den fanns kvar!

Det är alltså en bäddsoffa, den är plan när man sover i den. Kändes helt okej när jag provlåg. Den är skön att sitta i. Den har bruna, rätt tjocka armstöd och ett senapsgult / ljusbrunt tyg på kuddarna. Man kan nog säga att det inte är nån Svenson-soffa... Tyget på kuddarna har inte en enda fläck. Armstöden har inte enda repa. Bäddmadrassen ser också den helt oanvänd ut.

Dessutom upptäckte vi att den har en undersäng som man kan dra ut. Det fina med den är att den liksom är en del av soffan, så när man skjuter in den under soffan så smälter den in i soffan. Den har likadant tyg som resten av soffan, på sargen som syns.

Och vad kostade då detta underverk. Jo 300 kronor!! Jag fattar inte att ingen köpt den! Helt otroligt. Mitt helt klart bästa fynd nånsin.
Aminida är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2006-10-25, 16:59   #2
Dahlia Dahlia är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: sep 2005
Inlägg: 4 350
Grattis till fyndet, för det var verkligen ett kanonpris.
Dahlia är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2006-10-25, 21:49   #3
Aminida Aminida är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: okt 2006
Inlägg: 80
Tack så mycket Aina! Jag får väl sy några roliga småkuddar till den så att jag får en anledning att lägga upp den som foto i mitt album.
Aminida är inte uppkopplad   Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 18:10.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sysidan.se är byggd med CommunityLib från Mainloop Personuppgiftspolicy
Annons