Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler
Gammal 2013-04-12, 11:20   #1
ulindh ulindh är inte uppkopplad
admin
 
Medlem sedan: sep 2003
Inlägg: 792
Välkommen till UFO-forumet

Det har legat i planeringsstadiet länge och när jag nu läste jossebells blogginlägg: http://www.sysidan.se/blogs/jossebell/5367.htm

så tänkte jag att nu får det vara dags att starta upp det. Här kan vi hjälpa och sporra varandra att komma igång och ta itu med de där projekten som ligger och samlar damm och inget hellre vill än bli färdiga och använda.

Den bästa belöningen är ju också den fantastiska känslan när ett sådant projekt är färdigt, men om inte den belöningen är sporre nog kanske vi kan hitta på andra roliga sätt att belöna sig när ett projekt är klart!

Rubricera gärna ämnet med "Stickat", "Klädsömnad", "Quiltat" eller vad det är så kan andra som har saker inom samma teknik hoppa in och vara med i samma tråd.

Ta gärna en bild när du tar tag i "UFO:t" och lägg in i inlägget.
ulindh är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2013-04-12, 18:16   #2
jossebell jossebell är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: nov 2004
Inlägg: 121
jaaa

Va kul Nu ska jag gå ner i källaren och leta rätt på ett UFO på en gång... Återkommer
jossebell är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2015-01-03, 13:49   #3
leningrad leningrad är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: dec 2003
Inlägg: 1 081
Det slog plötsligt när jag skulle till att skicka ett inlägg till ett rörforum (inte vattenledningsrör utan radiorö ... typ) att UFO, kanske inte riktigt är vad jag trott när jag först mötte fenoment här på Sysidan.
UFOt är inget okänt objekt som lurar i en låda, under en säng, på vinden, i källaren eller längst ner i en ska-fixa-sen-låda.
När jag nu skriver mitt inläg till rörentusiasterna, skriver jag det på engelska och då ser jag klart vad UFO egentligen betyder.
UFO är en engelsk term som står för UnFinished Object.

Inte för att högen minskar med en korrekt uttydning av UFO, eller att det blir lättare att gräva sig ner genom den, men det kan ju vara tryggt att veta vad UFO står för....
leningrad är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2015-01-03, 17:12   #4
jossebell jossebell är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: nov 2004
Inlägg: 121
ufo

UFO kanske även kan användas för andra förklaringar men detta är självklart det enda vi handarbetsnördar fattar.
jossebell är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2022-03-16, 19:31   #5
BörjeMossrot57 BörjeMossrot57 är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: mar 2022
Inlägg: 2
Universums mode

Hur tror ni modet ser ut hos utomjordingar?
BörjeMossrot57 är inte uppkopplad   Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg Sök i detta ämne
Sök i detta ämne:

Avancerad sökning
Visningsalternativ Betygsätt det här ämnet
Betygsätt det här ämnet:

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 09:46.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sysidan.se är byggd med CommunityLib från Mainloop Personuppgiftspolicy
Annons