Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler
Gammal 2005-05-29, 22:33   #1
higgins higgins är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: aug 2004
Inlägg: 78
Beställa på Stil och stoff

Jag tänker beställa flera olika tyger och resårer av olika slag på Stil och stoff men enligt beställningsblanketten på nätet kan man ju bara beställa ett tyg per gång etc.Det finns ju bara en rad per typ av vara. Stämmer det? Måste man verkligen beställa via en vanlig bställningsorder per post? Är det någon som har erfarenhet?
higgins är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2005-05-29, 22:58   #2
katta katta är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: okt 2004
Inlägg: 203
När du har skrivit i det första och tryckt på ok eller beställ eller vad det nu är så kommer det upp en ny ruta
katta är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2005-05-30, 22:04   #3
higgins higgins är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: aug 2004
Inlägg: 78
Aha! Vad det så enkelt! Tack för hjälpen!
higgins är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2005-05-31, 12:46   #4
ohelene ohelene är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: nov 2004
Inlägg: 98
Stoff og stil har virkelig behov for å få ny nettbutikk Har selv gått over til å ringe inn ordrer, da unngår jeg som i dag å miste helt oversikten over hva jeg har bestilt og får samtidig en tilbakemelding om hva som er utsolgt.

Jeg syns det er for dårlig at man ikke får en oversikt på varer over hva man bestiller og en samlet sum på hva man har bestilt for i nettbutikken deres.
ohelene är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2005-05-31, 13:00   #5
katta katta är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: okt 2004
Inlägg: 203
Ja det är ingen vidare bra nätbutik... Jag tycker att det är dåligt att man inte ser vad man har beställt som det brukar göra på många andra ställen. Chansen finns ju att man skrivel fel ordernummer...
katta är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2005-05-31, 13:02   #6
ohelene ohelene är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: nov 2004
Inlägg: 98
Citat:
katta skrev:
Ja det är ingen vidare bra nätbutik... Jag tycker att det är dåligt att man inte ser vad man har beställt som det brukar göra på många andra ställen. Chansen finns ju att man skrivel fel ordernummer...
'

Ja eller skriver to ganger det samme. Numrene er jo så like
ohelene är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2005-05-31, 13:20   #7
Avslutat medlemskap Avslutat medlemskap är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jul 2004
Inlägg: 1 418
Och ingen ordentlig orderbekräftelse, såvitt jag minns.
Man har ju blivit bortskämd med att kunna sköta det mesta över nätet nuförtiden!!
Avslutat medlemskap är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2005-06-12, 23:23   #8
moniica moniica är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jun 2005
Inlägg: 2
stoff och stil

jag beställer ofta från stoff och stil på nätet och har aldrig haft några problem, brukar få besked på min hotmail med en gång om vad som finns och leveransbesked, och det brukar vara snabba leveranser, så jag har bara gott att säja om stoff och stil.
ville bara försvara dom lite
moniica är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2005-06-12, 23:36   #9
Avslutat medlemskap Avslutat medlemskap är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jul 2004
Inlägg: 1 418
Missförstå mig inte, jag älskar Stoff och Stil!! Men deras nätbutik kan verkligen förbättras en hel del.
Jag har inte fått några orderbekräftelser eller leveransbesked. Jag har fått skriva och be dem bekräfta att de fått min order, vilket de då har gjort.
Och inte har det varit sådär jättesnabba leveranser när jag beställt. Under två veckor tror jag inte det har tagit för mig de gånger jag handlat. (Jag får i allmänhet varor från USA på drygt 1 vecka...) Men vet man bara hur det ligger till och planerar efter det går det ju bra!
Som sagt, jag ÄLSKAR Stoff och Stil!!! Har inte köpt något där sedan i vintras, så det börjar kanske bli dags... Hmmmm...
Avslutat medlemskap är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2005-06-13, 08:41   #10
ankan ankan är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: dec 2004
Inlägg: 728
Jag har nyligen gjort en beställning. Det kommer en bekräftelse på mejl efter någon dag, och bekräftar bara att dom fått en order, inte vilka varor. Orderbekräftelse per post skickar dom tydligen bara om någon vara är slutsåld.
ankan är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2005-06-13, 10:16   #11
Anna-Karin Anna-Karin är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: maj 2004
Inlägg: 407
Jag beställde från Stoff och Stil för ett par veckor sedan. Jag ringde in min beställning och frågade då hur snabbt man kan få paketet. Inom 2 veckor fick jag till svar. Exakt 1 vecka senare fick jag mitt paket. Gissa om jag var förvånad! Tidigare har jag varit med om leveranser från allt mellan 2 veckor och 2 månader.
Det är ju trots allt roligare att beställa om man får snabb leverans :-)
Anna-Karin är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2005-06-13, 20:50   #12
ann-britt ann-britt är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jun 2005
Inlägg: 5
Thumbs up

Jag kan rekommendera deras butik i Malmö. Jag gick där i flera timmar och många köp blev det.
ann-britt är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2005-06-13, 22:46   #13
higgins higgins är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: aug 2004
Inlägg: 78
Häromdagen fick jag min första leverans från Stoff och Stil. Det fungerade utan anmärkning. Jag fick först en bekräftelse via e-posten och någon dag senare per vanlig post och då att en vara var slutsåld. Då ringde jag dem, eftersom just den varan var en muddväv till en resten av en mammabyxa och då fattades ju en viktig del till plagget.Damen jag talade med gav mig istället tips på ett bättre passande tyg och så var problemet löst och till det bättre istället!Jag är helnöjd.
Jag förstår att det måste var jätteroligt att gå i deras affär i Malmö och bara titta/ känna på tyger och förstås handla, för det är naturligtvis det allra roligaste.
higgins är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2005-06-17, 15:58   #14
PHph PHph är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jun 2005
Inlägg: 5
Stoff & Stil kommer att få en mer avancerad hemsida i stil med HM Rovells. Där ska stå leveranstid på varorna om de finns hemma eller ej. Det är ett stort arbete men det är på gång. Man ska även kunna betala med kort och på så sätt slippa postförskottsavgiften!
PHph är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2005-06-17, 21:58   #15
Anncie Anncie är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: apr 2004
Inlägg: 41
Jag var i deras affär i Malmö igår. Åk dit om ni kan.
Mycke extrapriser där som inte finns i katalogen. Kunde handlat hur mycke som helst.
Har köpt mycke av dom innan både på nätet och telefon. Alltid fungerat perfekt.
Anncie
Anncie är inte uppkopplad   Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg Sök i detta ämne
Sök i detta ämne:

Avancerad sökning
Visningsalternativ Betygsätt det här ämnet
Betygsätt det här ämnet:

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 02:52.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sysidan.se är byggd med CommunityLib från Mainloop Personuppgiftspolicy
Annons