Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler
Gammal 2007-10-28, 14:57   #1
Mariannef Mariannef är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: aug 2006
Inlägg: 267
Allt om Handarbete - Postorder

Har ni köpte något via postorder från Allt om Handarbete/Ingelise? Dvs ett kit som behövs till någon av deras modeller. Jag försökte en gång men avbryt eftersom jag tyckte att det verkade olönsamt. Att behöva köpa mer tyg än man behöver samt att betala porto som jag tror blev 90:-
Så har jag läst att deras byxmodeller har dålig passform, så även det gör att jag är lite fundersam. Jag har sytt någon blus och stickat någon av deras barnmodeller och det har jag varit nöjd med.Jag inbillar mig att Ottobre är bättre, men har inget som styrker det.
Mariannef är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-10-28, 21:56   #2
gullum gullum är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: aug 2005
Inlägg: 901
Jag har handlat tyg från allt om handarbete. Man behöver inte beställa hela kittet om man inte vill. Är nöjd med tygerna, har gjort en tunika som finns i mitt album. Däremot så tar det väldigt lång tid innan man får tygerna, har för mig att jag fick vänta i 3 veckor och det tycker jag är alldeles för lång tid. Deras modeller som finns i tidningen tycker jag är helt okej.
gullum är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-10-28, 22:34   #3
Swinggirl Swinggirl är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: maj 2007
Inlägg: 18
Jag fick mitt inom en vecka, när jag beställde. Jag har sytt grillvantar och en camouflageväst till sonen, som var med i ett nr tidigare i höst. Båda finns i mitt album. Jag var nöjd med både tyg och leveranstid. Det är möjligt att det inte är så värst ekonomiskt, men smidigt för mig som har ganska långt till en billig tygaffär.
Swinggirl är inte uppkopplad   Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg Sök i detta ämne
Sök i detta ämne:

Avancerad sökning
Visningsalternativ Betygsätt det här ämnet
Betygsätt det här ämnet:

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 18:38.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sysidan.se är byggd med CommunityLib från Mainloop Personuppgiftspolicy
Annons