Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler

Gå tillbaka   Sysidans forum > Övriga forum > Fritt Forum
Registrera Dagens inlägg Markera forum som lästa

Svara
 
Ämnesverktyg Sök i detta ämne Betygsätt ämne Visningsalternativ
Gammal 2007-04-04, 22:29   #1
Fiffi_S Fiffi_S är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jan 2007
Inlägg: 320
Vill be om ursäkt!

Efter att ha upplevt min första "forumschock" på sysidan så har jag kunnat konstatera att jag tydligen gjort ett antal männsikor upprörda.

Saken gäller en tråd som jag startade för ett antal dagar sedan där jag bad om att få kontakt med någon som kunde sälja broderade bilder till mig.
Jag trodde inte att detta var mot reglerna eftersom jag själv inte annonserade något utan snarare efterlyste.

Ber om ursäkt ifall jag betett mig klumpigt på forumet och om jag gjort någon arg.
Jag är rätt ny har och hoppas att ni har överseende med mitt klavertramp.

För det andra vill jag be om ursäkt till de andra som var iblandade i tråden om som jag med min förfrågan oavsiktligt "lurade" att bryta mot forumets regler genom att svara på min fråga.
Ett svar på en efterlysning om broderier till försäljning blir väl en annons.

Tar på mej fullt ansvar för ev. regelbrott.
Fiffi_S är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-04-05, 00:48   #2
MadWomanInBlack MadWomanInBlack är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: dec 2004
Inlägg: 724
Äsch, böj inte din rygg för piskan sådär! Alla gör vi misstag, så är det bara. Vad har du gjort för fel egentligen? *förstår inte* Men jag minns hur det kändes när jag lyckades skapa en av helgons hetsigaste diskussioner med en oskyldig fråga. Man är rätt nere då ett tag... Men sedan måste man rycka upp sig! Och regelbrott i ett forum kan man knappast bli polisanmäld för (om det inte gäller mobbning o liknande då). Sedan tycker jag knappast att allt kan vara ditt fel, eftersom det faktiskt fanns personer som inte heller verkade ha koll på reglerna och därmed gav sig in i diskussionen.

Var inte så svensk *lyckospark*
MadWomanInBlack är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-04-05, 08:23   #3
xyzavslutat xyzavslutat är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: feb 2007
Inlägg: 425
Fiffi

Nej, ta inte på dig allt ansvar för detta med att fråga om någon kunde hjälpa till att brodera, mer än hälften av ansvaret, får man nog se som mitt i alla fall. Jag hade inte läst reglerna ordentligt förstås.

Efter diskussion med andra medlemmar, då särskilt "asawi", som nu valt att gå ur forumet, så kom vi fram till att såna affärer sköts utanför forumet.

Regler är regler och måste efterföljas förstås, även om jag och många med mig tycker att vissa regler här i forumet borde lättas upp, så att medlemmar slipper riskera att bli "lagbrytare".

Det var tråkigt att asawi gick ur forumet, vi är många som kommer att sakna henne.
xyzavslutat är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-04-05, 09:29   #4
Fiffi_S Fiffi_S är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jan 2007
Inlägg: 320
Tänkte nu bara som så att det vore bäst att meddela offentligt att jag gjorde ett misstag, så att inte folk tror att man medvetet struntar i reglerna.
Speciellt när folk tydligen ogillat inlägget.
(men personligen tycker ajg att man kan säga till om sånt direkt till personen ifråga tt dom klantat sig, istället för att prata om det i andra trådar...)

Alexandra:
Jag frågade om nån ville sälja broderier till ej på forumet.
Folk blev tydligen lite arga på det, fastän det inte står i reglerna att man inte får göra så. Men jag antar att jag inte följde vanlig forumsetikett.

Birgitta:
Vi får väl ställa oss vid skampålen båda två då


Äh! Nu har jag bett om ursäkta, ska vi glömma allt dethär nu?
Fiffi_S är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-04-05, 10:43   #5
MadWomanInBlack MadWomanInBlack är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: dec 2004
Inlägg: 724
*fnys* En sådan småsak. Står det inte i reglerna så har de ingen anledning att bli sura alls. Jag menar, de får ju möjlighet att sälja sina broderier

Ja, nu lämnar vi det bakom oss och så hoppas jag att du får det mycket trevligare på sysidan framöver!
MadWomanInBlack är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-04-05, 15:15   #6
xyzavslutat xyzavslutat är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: feb 2007
Inlägg: 425
Jag tycker egentligen inte att vi ska ställa oss vid skampålen, vi har väl inte gjort något allvarligt brott, eller hur?

Vi glömmer det och går vidare lika glada och positiva som innan!

Glad Påsk!
xyzavslutat är inte uppkopplad   Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 18:30.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sysidan.se är byggd med CommunityLib från Mainloop Personuppgiftspolicy
Annons