Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler

Gå tillbaka   Sysidans forum > Tyger och tillbehör
Registrera Dagens inlägg Markera forum som lästa

Svara
 
Ämnesverktyg Sök i detta ämne Betygsätt ämne Visningsalternativ
Gammal 2011-10-20, 06:01   #1
Ma-lou Ma-lou är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: apr 2011
Inlägg: 243
Lady Valet

Hej kära syvänner!
Jag har länge velat ha en provdocka då det är väldigt svårt att sy kläder till sig själv utan en sådan. Säkert en 20 årsedan jag sydde kläder till mig så nu är jag riktigt sugen på detta. Nu vet jag inte riktigt hur jag fick till det i går kväll skulle beställa Lady Valet från någon sida där många härifrån beställt sina dockor. På något sätt hamnade jag på denna sida vilken jag trodde jag fått genom sysidan men vilket jag antagligen inte har fått. Hade många sidor framme och tittade på priser det skilde dock väldigt lite i pris och frakt så nu har jag beställt från den här sidan http://www.sewingmachinediscount.co....-forms/171.htm är det någon som känner igen denna handlare
Pundet ligger bra till så dockan kostade 1.250:- sek plus frakt 350:-sek
totalt 1.600:-sek sedan skulle man få med sax/saxar för 40 pund.
Fick bara en konstig känsla efteråt och när jag fick orderbekräftelsen så var inte gatuadressen med i leveransadressen vilket jag mailade till dem igår vid midnatt så jag har inte fått svar än.
Det stod något bra i texten den är så snygg att man kan ha den som prydnad och även för klädvård då den är stabil samt hänga på kläder på kvällen som man ska ha nästa dag till arbetet eller vad man nu vill förbereda. Så nu hoppas jag att jag inte kastat 1.600:- i sjön utan att det dyker upp en provdocka under nästa vecka.
Ma-lou är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2011-10-21, 18:03   #2
leningrad leningrad är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: dec 2003
Inlägg: 1 081
Det finns ett gäng trådar om provdockor och leverantörer. Gör en sökning här på SF!
leningrad är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2011-10-21, 18:24   #3
Ma-lou Ma-lou är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: apr 2011
Inlägg: 243
Tack för svar, nu är jag inte så bra på att söka i forumet men på mina försök fanns ingen uppgift om Sewingmachinediscount.
Fick ett mail från dem nu ikväll med trackingnummer och en länk att följa paketet, de skickar idag eller senast på måndag, så långt så bra fortsättning följer.
Ma-lou är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2011-10-21, 19:32   #4
leningrad leningrad är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: dec 2003
Inlägg: 1 081
Har du trackingnummer är det troligen lugnt.
Vi som köpt från Sewingcentral har fått våra dockor, vilka varit MYCKET bra men har ibland haft lite trubbel och fått tjata en del.
leningrad är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2011-10-25, 20:27   #5
Ma-lou Ma-lou är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: apr 2011
Inlägg: 243
Kan nu meddela att Ladyn varit på besök i Danmark under dagen och nu landat i Sverige 18:44. Får se om det blir någon leverans i morgon
Ma-lou är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2011-10-26, 17:01   #6
Ma-lou Ma-lou är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: apr 2011
Inlägg: 243
Nu kom hon idag kl 17,00 så man får betrakta Sewingmachinediscount som ett seriöst och kundvänligt företag de har svarat på mail inom någon timma.
Ma-lou är inte uppkopplad   Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 18:27.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sysidan.se är byggd med CommunityLib från Mainloop Personuppgiftspolicy
Annons