Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler

Gå tillbaka   Sysidans forum > Övriga forum > Fritt Forum
Registrera Dagens inlägg Markera forum som lästa

Svara
 
Ämnesverktyg Sök i detta ämne Betygsätt ämne Visningsalternativ
Gammal 2006-11-29, 19:27   #1
madde_madde madde_madde är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: nov 2006
Inlägg: 206
Har inte kvinnor sätt ett par bröst

Ofta när jag är på badhuset är det många kvinnor glor på mig när jag är i omklädningsrummet. Det är inget jag stör mig på så mycket men man kan fråga sig en sak?
Måsta folk glo på en bara för att man har jätte stora bröst.?

Är de någon annan som har liknade erfarenheter eller sätt sådana saker.
madde_madde är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2006-11-29, 19:39   #2
Aminida Aminida är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: okt 2006
Inlägg: 80
Kvinnor glor!


Det enda jag kan säga om folk som glor är att på sommaren när jag går i kjol så glor andra kvinnor så att ögonen håller på att trilla ur huvudena på dem! På vad? Jo, på mina orakade smalben... Jag är så trött på det att jag faktiskt rakar mina smalben på sommaren!

Har aldrig varit med om att män glor på det där viset. Liksom synar en uppifrån och ner, och så när de ser håren på smalbenen så får de en djupt ogillande blick, tittar upp och möter ens blick med förakt... Ja vad ska man säga? "Det ska väl du skita i!" kanske...

Män skulle väl älska oss även om vi hade babianpäls på benen.
Aminida är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2006-11-29, 19:43   #3
madde_madde madde_madde är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: nov 2006
Inlägg: 206
Re: Kvinnor glor!

Citat:
Aminida skrev:
Det enda jag kan säga om folk som glor är att på sommaren när jag går i kjol så glor andra kvinnor så att ögonen håller på att trilla ur huvudena på dem! På vad? Jo, på mina orakade smalben... Jag är så trött på det att jag faktiskt rakar mina smalben på sommaren!

Har aldrig varit med om att män glor på det där viset. Liksom synar en uppifrån och ner, och så när de ser håren på smalbenen så får de en djupt ogillande blick, tittar upp och möter ens blick med förakt... Ja vad ska man säga? "Det ska väl du skita i!" kanske...

Män skulle väl älska oss även om vi hade babianpäls på benen.
ja de hoppas jag verkligen att mänen skulle göra
madde_madde är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2006-11-29, 19:47   #4
OmDuInteFanns OmDuInteFanns är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: okt 2005
Inlägg: 124
Jag har oxå rätt stora bröst, i alla fall till min kroppslängd och jag älskar att framhäva dom genom snygga urringningar och så... och speciellt på sommaren stirrar ALLA och speciellt då kvinnor - som går tillsammans med en man - som själva inte har en så stor byst.... jag sätter inte på mig tröjor på det sättet för att göra tjejerna avis eller locka till mig deras killar... men det verkar som om dessa tjejer tror det, vilket jag tycker är väldigt synd
OmDuInteFanns är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2006-11-29, 19:50   #5
madde_madde madde_madde är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: nov 2006
Inlägg: 206
Citat:
OmDuInteFanns skrev:
Jag har oxå rätt stora bröst, i alla fall till min kroppslängd och jag älskar att framhäva dom genom snygga urringningar och så... och speciellt på sommaren stirrar ALLA och speciellt då kvinnor - som går tillsammans med en man - som själva inte har en så stor byst.... jag sätter inte på mig tröjor på det sättet för att göra tjejerna avis eller locka till mig deras killar... men det verkar som om dessa tjejer tror det, vilket jag tycker är väldigt synd
jag är lång men har ändå stora bröst till min kroppslängd. många tror att de är förstorade vilket de INTE är
madde_madde är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2006-11-29, 21:38   #6
Delfintua Delfintua är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: feb 2006
Inlägg: 3 987
Kanske dom glor och är avundsjuka på ekonomin. Många tror ju att allt vad byst heter är silicon nu för tiden och det kostar pengar. Att ha en naturligt stor byst verkar vara sällsynt. Låt dom glo och känn er stolta tjejer, med byst och babianpäls på benen. Vi är människor och ska inte behöva göra om oss för att passa in någonstans. Varken i badhus eller på stranden. Det finns plats för oss alla!
Delfintua är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2006-11-29, 21:42   #7
madde_madde madde_madde är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: nov 2006
Inlägg: 206
Citat:
Delfintua skrev:
Kanske dom glor och är avundsjuka på ekonomin. Många tror ju att allt vad byst heter är silicon nu för tiden och det kostar pengar. Att ha en naturligt stor byst verkar vara sällsynt. Låt dom glo och känn er stolta tjejer, med byst och babianpäls på benen. Vi är människor och ska inte behöva göra om oss för att passa in någonstans. Varken i badhus eller på stranden. Det finns plats för oss alla!
visst skall man vara stolt. så sa skolläkaren till mig i 9an med när hon berättade att mina bröst var de största hon hade sätt en i 9an ha på över 10 år
madde_madde är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2006-11-30, 14:31   #8
Baggin Baggin är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: apr 2006
Inlägg: 330
Jag har själv ganska små bröst och jag kommer på mig själv med att glo på andra kvinnors bröst ganska ofta. Det är ganska pinsamt...
Man vill kanske ha det man inte har.
Baggin är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2006-11-30, 15:13   #9
Ida-Maria_L Ida-Maria_L är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: dec 2005
Inlägg: 289
Dom gånger det händer att jag tittar på andra kvinnors bröst så är det för att jag tänker "orättvist, varför har inte jag?"
Ida-Maria_L är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2006-11-30, 15:19   #10
axyzvslut axyzvslut är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jan 2006
Inlägg: 1 377
Varför skall det vara så positivt att släpa på tunga bröst. Det är mest ett elände. Små fina bröst är mycket enklare i det långa perspektivet.
Bättre med små hängbröst än stora hängbröst.
axyzvslut är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2006-11-30, 15:30   #11
madde_madde madde_madde är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: nov 2006
Inlägg: 206
Citat:
Ida-Maria_L skrev:
Dom gånger det händer att jag tittar på andra kvinnors bröst så är det för att jag tänker "orättvist, varför har inte jag?"
jag förstår dig
madde_madde är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2006-11-30, 15:31   #12
madde_madde madde_madde är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: nov 2006
Inlägg: 206
Citat:
TeknikFreek skrev:
Varför skall det vara så positivt att släpa på tunga bröst. Det är mest ett elände. Små fina bröst är mycket enklare i det långa perspektivet.
Bättre med små hängbröst än stora hängbröst.
Jag har aldrig haft obehag utav mina bröst och de hänger inte alls
madde_madde är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2006-11-30, 15:33   #13
iamia iamia är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jan 2006
Inlägg: 722
Jag tycker att det är fuskit att inte kunna köpa alla små söta behåar utan måste slänga ut runt 500 pix bara för en behå som inte alls är lika söt.
Åsa
iamia är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2006-11-30, 15:37   #14
madde_madde madde_madde är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: nov 2006
Inlägg: 206
Citat:
iamia skrev:
Jag tycker att det är fuskit att inte kunna köpa alla små söta behåar utan måste slänga ut runt 500 pix bara för en behå som inte alls är lika söt.
Åsa
mm jag håller med dig.
senaste bhn jag köpte kostade ca 650 kr
madde_madde är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2006-11-30, 18:14   #15
VivoPlena VivoPlena är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: aug 2006
Inlägg: 1 637
Jag har så små bröst att jag aldrig har bh. Jätteskönt =O)
VivoPlena är inte uppkopplad   Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 13:06.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sysidan.se är byggd med CommunityLib från Mainloop Personuppgiftspolicy
Annons