Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler

Gå tillbaka   Sysidans forum > Övriga forum > Fritt Forum
Registrera Dagens inlägg Markera forum som lästa

Svara
 
Ämnesverktyg Sök i detta ämne Betygsätt ämne Visningsalternativ
Gammal 2005-05-29, 13:01   #1
katta katta är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: okt 2004
Inlägg: 203
Nu är jag ledsen!

Nu behöver jag tröst! Min pojkvän har fått ett jobb som kolloledare som både han och jag sökte (det var mer än en plats)! Jag fick nästan tvinga honom att skriva en ansökan för att han var så seg! Dessutom har han inga bra referenser för det jobbet medan jag har massor, plus att jag pluggar till lärare. Jag är ju självklart glad för hans skull, men nu måste jag jobba i en fabrik hela sommaren och på skift så man inte orkar med någonting. Medan han får vara utomhos hela sommaren och vara med en massa barn och ungdomar. Dessutom kommer vi inte att kunna träffas nästan någonting!

Det känns så orättvist eftersom han inte brydde sig om han fick jobb eller inte medan det för mig betyder så mycket både ekonomiskt och för min utbildning
katta är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2005-05-29, 13:06   #2
Alvan Alvan är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: nov 2004
Inlägg: 4 168
Nää fy va trist. jag känner igen mig, min man åker räkmacka och jag får kämpa, även om man är glad för deras skull så kan man inte låta bli att gräma sig lite.

Har du ringt och frågat varför inte du fick nåt jobb? Det kanske finns någon förklaring. Skulle gissa på att de behöver killar.

Lycka till hur det än går.
Alvan är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2005-05-29, 13:18   #3
Avslutat medlemskap Avslutat medlemskap är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jul 2004
Inlägg: 1 418
Usch vad trist!