Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler

Gå tillbaka   Sysidans forum > Övriga forum > sysidan.se
Registrera Dagens inlägg Markera forum som lästa

Svara
 
Ämnesverktyg Sök i detta ämne Betygsätt ämne Visningsalternativ
Gammal 2011-07-23, 20:32   #1
Platinum Platinum är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: sep 2010
Inlägg: 163
Album för bilder

En sak jag skulle uppskatta vore underkataloger för bilder. Som det är nu kan man skapa olika album och sedan numrera bilderna om man så önskar, men min datahjärna som ofta flyttar filer i datorn hemma säger att kataloger gör det enklare än numrering.

Så en önskan från mig är att man kan skapa undermappar i albumen. Som exempel går jag in i min katalog Kläder - Tshirtåtervinning, så vore det kul att kunna dela in alstren beroende på typ, som en mapp för kjolar, en för toppar, en för shorts etc.

Ännu bättre vore en katalog med möjlighet till fler nivåer av undergruppering, så man kan ha en mapp för kläder som exempel och i klädmappen kan man skapa mappar för redoplagg en annan för nysytt efter mönster och inom de mapparna skapa mappar beroende på typ av plagg.

För de som broderar skulle huvudgruppen kunna heta broderier, undergrupper kunde heta handbroderi, maskinbroderi, quilt beroende på vilken typ de arbetar med, sen kunde de undergrupperas till föremålen det appliceras på.

Hoppas ni förstår hur jag menar, det kanske är jättesvårt att programmera eller inte ens går...det är iallafall ett förslag och går det att ordna får ni ett plus i kanten från mig. Mitt förslag betyder ju inte att man måste gruppera sina bilder i mappar men att möjligheten finns för den som vill.
Platinum är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2011-07-23, 20:58   #2
bila bila är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: maj 2010
Inlägg: 1 848
Även recensionerna skulle vara bra om det fanns ungergrupper. Vissa är stora och många sidor det är svårt att veta riktig vad det handlar om. Tex. symaskiner, vore det uppdelat på typer skulle man lättar kunna jämföra. Overlockar för sig, symaskiner för sig.
Även böckerna skulle behövas sorteras upp lite. man lättare kan hitta det man söker.
bila är inte uppkopplad   Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 03:53.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sysidan.se är byggd med CommunityLib från Mainloop Personuppgiftspolicy
Annons