Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler

Gå tillbaka   Sysidans forum > Övriga forum > Leverantörsforum
Registrera Dagens inlägg Markera forum som lästa

Svara
 
Ämnesverktyg Sök i detta ämne Betygsätt ämne Visningsalternativ
Gammal 2009-10-07, 11:36   #16
ichigo ichigo är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: feb 2005
Inlägg: 3 988
En känsla jag fått av att gå på tyglagret är att det är smutsigt där. Knäpp känsla vet jag, men så är det ibland (beror oftast inte på fysisk smuts utan mer hur det sköts). Ingen favoritbutik och nu ser jag att jag inte är ensam.
ichigo är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-10-17, 06:54   #17
mariatherese mariatherese är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: aug 2009
Inlägg: 470
Skall man prata smuts så skall man åka till Myrins i sävedalen. Där är det inte bara en känsla. Stuvbitarna har ibland tillochmed haft fläckar på sig. Och det där skräpet som säljs vid knapparna är riktigt dammigt och äckligt. Myrins på Övre Husargatan verkar skeppa skräpet till Sävedalen. Och eftersom jag har bil så tycker jag att affären inne i stan är rent förkastligt svår att besöka pga att man behöver fara runt och leta parkering.
mariatherese är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-10-17, 13:28   #18
beasfarmor beasfarmor är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jan 2006
Inlägg: 529
Och eftersom jag har bil så tycker jag att affären inne i stan är rent förkastligt svår att besöka pga att man behöver fara runt och leta parkering.[/QUOTE]

-------

Ett litet tips(men du kanske redan vet det) - att det finns ett parkeringshus i samma kvarter som Myrins på Ö Husargatan. Där brukar jag parkera och det är sällan det inte finns några platser. Kostar lika mycket som på gatan!
Från p-huset kommer man direkt ut på Husargatan och det är bara några meter till Myrins...
beasfarmor är inte uppkopplad   Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 19:34.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sysidan.se är byggd med CommunityLib från Mainloop Personuppgiftspolicy
Annons