Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler
Gammal 2008-08-31, 09:53   #1
Addes Addes är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: aug 2006
Inlägg: 647
www.creativegrids.com

Där är MYCKET DÅLIG SERVICE OCH OTREVLIGT

Jag fått sur email från kärringen. Hon skrev: Beställ dom! och jag ska se till att tillägga kostnad för frakt efterhand! bara!

Trots jag frågade snällt: Jag skulle vilja beställa en 1A skärmatta, så skulle jag vilja veta hur mycket det kostar postage and packing.

Det tog 3 veckor, o 2 ggr exakta samma email från mig.

Dessutom häromveckan berättade en tjej på sysidan som beställde där med skärmatta o betalade med kortet utan visa... men hon fick email o bad om CVS-kod.
Jag sa till henne: Jösse! Man får inte lämna till nån. Det är förbjudet!

Creativegrids är med i svartlista!
Bifogade bilder
 
Addes är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-09-05, 12:58   #2
tittix785 tittix785 är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: sep 2007
Inlägg: 25
???
tittix785 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-09-05, 14:44   #3
Sophia Sophia är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jun 2006
Inlägg: 587
Problemet med Creative Grids är att deras webshop inte är anpassad för oss i utlandet. De vet inte i förväg hur mycket portot till Sverige kostar. De vill att man beställer och betalar och sedan ringer in sitt kontokortsnummer och så drar de extrakostnaden för portot manuellt. Jag har gjort det och det har fungerat väl. Det tråkiga är bara att man inte vet i förväg vad det kostar. När jag har beställt endel småplock plus 2 st quiltvadd, en stor (queen) och en liten (crib) har det kostat kanske £8 extra i portokostnader.

En annat, betydligt mindre, problem är att om man läser deras Terms & Conditions på webben så är den sidan inte fullständigt ifylld. De har använt en mall och glömt att fylla i vissa uppgifter och ta bort andra. Det ger ett oprofessionellt intryck.

Creative Grids står på min svarta lista men det beror inte på ovanstående utan på att jag fick ett mycket otrevigt svar när jag frågade om de hade skickat min senaste (och sista) beställning. Jag kommer aldrig mer att beställa därifrån eftersom jag inte vill vara med och betala lönen till folk som är otrevliga mot mig.

Det är verkligen synd att de var otrevliga för sortimentet är bra och man får 10% rabatt om man är stamkund och jag hade gärna stannat kvar om de bara hade betett sig som man kan förvänta sig av en leverantör.
Sophia är inte uppkopplad   Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg Sök i detta ämne
Sök i detta ämne:

Avancerad sökning
Visningsalternativ Betygsätt det här ämnet
Betygsätt det här ämnet:

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 17:29.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sysidan.se är byggd med CommunityLib från Mainloop Personuppgiftspolicy
Annons